မဟူရာစံအိမ္​နွင္​့ တမလြန္႐ြာ အပိုင္​း၂

မဟူရာစံအိမ္ႏွင့္ တမလြန္ရြာ
***************
အပိုင္း(၂)

        " ကားဆရာ ... ဟိုေ႐ွ႕က မဟူရာစံအိမ္မွာ ရပ္ေပးပါ "
        ေဒစီေက်ာ္က ကားသမားကို ထိုသို႔ေျပာသျဖင့္ ကားသမားက မဟူရာစံအိမ္တံခါးဝတြင္ ကားကို ရပ္ေပးသည္ ။
        ထို႔ေနာက္ ကားေပၚမွ ပစၥည္းမ်ားကို ေအာက္သို႔ခ်ၾကသည္ ။
        မာဂ သည္ မဟူရာစံအိမ္ ဟုျခံဝတြင္  ဆိုင္းဘုတ္တင္ထားေသာအိမ္ႀကီးကို ျခံျပင္မွ အကဲခတ္ၾကည့္ေနသည္ ။
        အုတ္တံတိုင္းကာရံထားေသာအိမ္ႀကီးမွာ မဟူရာစံအိမ္ ဟူေသာ ဘြဲ႔ႏွင့္အညီ ႀကီးမားေသာ အိမ္မည္းႀကီးတစ္လံုးျဖစ္သည္ ။
        ပ်ဥ္ေထာင္အိမ္ကို ေရနံေခ်းႏိုင္ႏိုင္သုတ္ထားေသာေၾကာင့္ နက္ေျပာင္ေနသည္ ။
        ျခံဝန္းအတန္အသင့္က်ယ္ၿပီး ျမက္႐ိုင္းႀကီးမ်ား က ေနရာအႏွံအျပားကို စိုးမိုးထားၾကသည္ ။ ၿမိဳ႕ျပင္တြင္ သီးျခားေဆာက္လုပ္ထားေသာေၾကာင့္ ပတ္ဝန္းက်င္တြင္ အျခားအိမ္မ်ားမ႐ွိဘဲ တိတ္ဆိတ္ၿငိမ္သက္ေနသည္ ။
         ကားသမားျပန္သြားေတာ့ ေဒစီေက်ာ္က သူမထံတြင္ ပါလာေသာ ေသာ့ျဖင့္ ျခံတံခါးကိုဖြင့့္သည္ ။
        ေသာ့ရလာပံုမွာလည္း ကတိအတန္ေပးကာ မရမကေျပာဆိုေတာင္းပန္လာရျခင္းျဖစ္သည္ ။ ဒါေတာင္ ေဒၚသီသီက မဟူရာစံအိမ္တြင္ မတည္းဘဲ တည္းခိုခန္းတြင္ တည္းရန္ေျပာသည္ ။
        ေနာက္ေတာ့မွ တည္းခိုခန္းတြင္တည္းရန္ မသင့္ေတာ္သည္က တစ္ေၾကာင္း ၊ လြပ္လပ္စြာေနႏိုင္ရန္ကတစ္ေၾကာင္းေၾကာင့္ ေသာ့ကို မေပးခ်င္ေပးခ်င္ျဖင့္ ေပးခဲ့ျခင္းျဖစ္သည္ ။
        " ပစၥည္း ေတြသယ္ၾကေဟ့ "
        အေပါက္ပြင့္သြားၿပီမို႔ ပစၥည္းမ်ားအထဲသို႔ သယ္ၾကသည္ ။ ပါလာေသာပစၥည္းမ်ားမွာ အေတာ္မ်ားသျဖင့္ တစ္ေခါက္ႏွင့္ မၿပီး ။
        ေဒစီေက်ာ္က အိမ္တံခါးကို ဆက္ပြင့္ေပးသျဖင့္ ပစၥည္းမ်ားကို အိမ္ထဲသို႔ သြင္းၾကသည္ ။
        အိမ္ႀကီးမွာ အေတာ္ပင္ႀကီးမားၿပီး အခန္းေပါင္းေျမာက္မ်ားစြာရိွသည္ ။
        " ကဲ ... အခန္းဘယ္လိုယူၾကမွာလဲ "
        ေဒစီေက်ာ္ ကေမးသည္ ။
         " မိန္းကေလးတစ္ခန္း .. ေယာက်္ားေလး တစ္ခန္းယူမွရမွာေပါ့ ... ကိုယ္ေနခ်င္တဲ့လူနဲ႔ တြဲေနလို႔ရမလား "
         ဇာနည္က ေဒစီေက်ာ္ကို ေနာက္လိုက္သျဖင့္ ေဒစီေက်ာ္ ႐ွက္ေသြးျဖာသြားသည္ ။
         " ငါသိတာေပါ့ ေကာင္စုတ္ရဲ႕ ... အေပၚထပ္မွာေနၾကမွာလား ... ေအာက္ထပ္လားေမးတာ "
         " ေဒစီေရ ... ငါတို႔ အေပၚထပ္မွာေနရေအာင္ "
        " မာဂ .. တို႔ေတာ့ ေအာက္ထပ္မွာေနမယ္ေနာ့္ "
         ဝါဝါ ႏွင့္အၿပိဳင္ ရဲရဲက ေျပာသည္ ။
         " ေကာင္းတယ္ ငရဲ ... ေအာက္ထပ္မွာေနမယ္ "
        ရဲရဲစကားကို မာဂ က ေထာက္ခံသည္ ။
        " ေဒစီနဲ႔ ဝါဝါ ... ငါတို႔လည္း ေအာက္ထပ္မွာပဲ ေနၾကရေအာင္ ... နီးနီးနားနားေနေတာ့ ေကာင္းတာေပါ့ .. ၿပီးေတာ့ ... "
        " ဘာၿပီးေတာ့လဲ "
        " ငါက သရဲေၾကာက္တတ္တယ္ .. လူမ်ားမ်ားနဲ႔ မွ အိပ္ရဲမွာ "
        သီရိစကားၾကားေသာ္ ဝါဝါလည္း ထိတ္လန္႔႔သလိုျဖစ္လာသည္ ။
        " ဟုတ္တယ္ ေဒစီ ... ငါလည္း သရဲေၾကာက္တယ္ ... ေအာက္ထပ္မွာပဲ ေနေတာ့မယ္ "
        " ဟား ဟား ဟား .. ငေၾကာက္ေတြ "
        ေယာက်္ားေလးေတြဝိုင္းေလွာင္ေတာ့ သီရိႏွင့္ ဝါဝါတို႔ အ႐ွက္ေျပ အခန္းေတြကို ေလွ်ာက္ၾကည့္ေနၾကသည္ ။  

        ေနာက္ေတာ့ ေအာက္ထပ္႐ွိ အတန္အသင့္က်ယ္ေသာ က်ယ္ေသာ အခန္းႏွစ္ခန္းကို လွဲက်င္းကာ သံုးေယာက္တစ္ခန္းေနၾကသည္ ။
        အိမ္ႀကီးအေပၚထပ္တြင္ ေမြ႔ယာႀကီးတစ္ခုသာ႐ွိသျဖင့္ မိန္းကေလးအုပ္စုကို သယ္ေပးၾက သည္ ။
          အိမ္မွ ေစာင္ပါးမ်ားယူလာသျဖင့္ အဆင္ေျပသည္ ။ သို႔ေသာ္ ေႏြရာသီပင္ျဖစ္လင့္စကား ႐ွမ္းျပည္၏ ဂုုဏ္ေဆာင္ ခ်မ္းေအးမႈက ေဒသခံမဟုတ္ေသာ သူတို႔ကို အနည္းငယ္ ဒုကၡေပးႏိုင္သည္ ။
         ညေနပိုင္းေရာက္ေတာ့ ၿမိဳ႕ထဲသြားၿပီး လိုအပ္သည္မ်ား ဝယ္ယူၾကရသည္ ။
         ခ်က္ေရးျပဳတ္ေရးအတြက္ လွ်ပ္စစ္ေရာ ဂတ္စ္ ပါ အဆင္မေျပသျဖင့္ မီးေသြးတစ္အိတ္ဝယ္လာရသည္ ။ အသံုးအေဆာင္ပစၥည္းအခ်ိဳ႕ႏွင့္ ဆန္ ၊ ဆီ ႏွင့္ ဟင္းခ်က္စရာ သီးႏွံမ်ားကို ဝယ္ၾကရသည္ ။
         အိမ္တြင္ မီးေသြးဖိုသံုးဖိုႏွင့္ အိုးခြက္ပန္းကန္မ်ား အရန္သင့္႐ွိေနေသာေၾကာင့္ ဝယ္စရာမလိုေတာ့ေပ ။
         ဖေယာင္းတိုင္မ်ားကိုေတာ့ ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ား ဝယ္လာခဲ့ၾကသည္ ။
        ၿမိဳ႕ထဲကျပန္ေရာက္ေတာ့ ခ်က္ျပဳတ္ေရးအတြက္ ဝိုင္းလုပ္သူလုပ္ ၊ ေရခ်ိဳးသူခ်ိဳးျဖင့္ စၾကေနာက္ၾက ေပ်ာ္စရာေကာင္းလွသည္ ။
        အိမ္ေနာက္ေဖးတြင္ ေရတြင္းႏွင့္ အုတ္ကာထားေသာ ေရခ်ိဳးခန္း႐ွိသည္ ။ ေရတြင္းထဲမွေရကို စက္သီးျဖင့္ ဆြဲတင္ရသျဖင့္ မိန္းကေလးမ်ား မဆြဲႏိုင္ရာ ေယာက်္ားေလးမ်ားက ဆြဲတင္ၿပီး အုတ္ကန္ထဲ ျဖည့္ေပးရသည္ ။
        အားလံုးၿပီးစီးေသာ္ ေပ်ာ္ေပ်ာ္ပါးပါး ဝိုင္းဖြဲ႔စားေသာက္ၾကသည္ ။ ေျပာမနာဆိုမနာ သူငယ္ခ်င္းအရင္းအခ်ာမ်ားေပမို႔ စကားသံမ်ားဆူညံေနသည္ ။
        " ငါတို႔မနက္ျဖန္ ဘယ္သြားၾကမလဲ "
        " မိဝါ ... ခရီးပန္းလာတာ နားဖို႔အရင္စဥ္းစားပါဟာ ... ေနာက္ေတာ့ သြားေနပါေလ့ "
        " သီရိေျပာတာဟုတ္တယ္ ... တစ္ရက္ႏွစ္ရက္ေလာက္ နားခ်င္ေသးတယ္ "
        " ၿပီးရင္ေတာ့ အင္းေလးအရင္သြားၾကရေအာင္ .. အင္းေလးက ေပ်ာ္စရာေကာင္းတယ္တဲ့ "
       " ဟဲ့ အဝါမ ... အဲ့လိုမွန္းသိရင္ နင့္ကို ေရႊေညာင္မွာ ခ်ေပးခဲ့ပါတယ္ "
       " ဟဲ့ အရဲေကာင္ ... နင္ေရာမသြားခ်င္လို႔လား "
       " ဟဲ့  မိဝါ .. ငါက နင့္ေလာက္ မသည္းဘူး "
       " ဟဲ့ ငရဲ ... အတူတူပဲ "
       " အဝါေတြ အရဲေတြ ေတာ္ၾကပါေတာ့ ... အစားေကာင္းေကာင္းစားပါရေစ "
        ဇာနည္ထေအာ္မွ ႏွစ္ေယာက္သား တိတ္သြားၾကသည္ ။
         " ေဒစီ "
         " ေျပာေလ မာဂ "
         " နင္ေျပာတဲ့ ေျမေအာက္ခန္းဆိုတာ ဘယ္မွာ႐ွိတာလဲ "
        " ဟို အစြန္က အခန္းထဲမွာ ... ထမင္းစားၿပီးမွ လိုက္ျပမယ္ "
         ထို႔ေၾကာင့္ ထမင္းျမန္ျမန္စားၾကသည္ ။
         ေမွာင္ရိပ္သန္းစျပဳေနၿပီမို႔ ေအာက္ထပ္တြင္ ဖေယာင္းတိုင္မ်ား လင္းထိန္စြာ ထြန္းထားၾကသည္ ။
         စားေသာက္ၿပီးေသာ္ ေဒစီေက်ာ္က ဦးေဆာင္၍ အစြန္ဆံုးေနရာတြင္႐ွိေသာ အခန္းငယ္ေလးဆီသို႔ ဓာတ္မီးမ်ားယူ၍ သြားၾကသည္ ။
         အခန္းဝေရာက္ေတာ့ ေသာ့ခတ္ထားသည္ကို ေတြ႔ရသည္ ။
        " ေဒစီ ... ေသာ့ခတ္ထားတယ္ဟ ... နင့္မွာ ေသာ့ပါလား "
        " မပါဘူး မာဂ ... ငါလည္း ေသာ့ခတ္ထားမယ္ မထင္မိဘူး ... ၿပီးေတာ့ ငါ့အေမက ဒီအခန္းထဲကို မဝင္ဖို႔ အထပ္ထပ္ကတိေတာင္းလို႔ေတာင္ ကတိေပးခဲ့ရေသးတယ္ "
        " ဒီအခန္းထဲမွာ တစ္ခုခု႐ွိေနတာ အေသအခ်ာ ပဲဟ "
        " ေသာ့မ႐ွိေတာ့ ဘယ္လိုလုပ္ၾကမလဲ "
        " ေသာ့ဖ်က္လိုက္ရင္ေရာ "
        " အရမ္းမလုပ္နဲ႔ ဇာနည္ ... ေဒစီ့သေဘာကို ေမးၾကည့္ဦး "
         " ေမးစရာ မလိုပါဘူးဟာ ... သေဘာတူတယ္ .. စတိုခန္းထဲမွာ ေသာ့ဖ်က္ဖို႔  ပစၥည္း႐ွိလိမ့္မယ္ "
         ေဒစီေက်ာ္က ထိုသို႔ေျပာသျဖင့္ ဇာနည္ႏွင့္ ရဲရဲတို႔ စတိုခန္းကို သြားၾကသည္ ။ အားလံုး၏ ရင္ထဲဝယ္ ထိုအခန္းႏွင့္ ပတ္သတ္ၿပီး သိခ်င္စိတ္မ်ား ျပင္းျပေနၾကသည္ ။
        မၾကာမီ ဇာနည္ႏွင့္ ရဲရဲတို႔ ျပန္ေရာက္လာသည္။
       " သံတူရြင္းပဲေတြ႔လို႔ ယူလာတယ္ "
       ရဲ႐ဲက ထိုသို႔ေျပာကာ ေသာ့ကို ႐ိုက္ဖ်က္ရန္ျပင္သျဖင့္ အားလံုးေနာက္ဆုတ္လိုက္ၾကသည္ ။
        တစ္ခ်က္ ... ႏွစ္ခ်က္ ... သံုးခ်က္ ... ေလးခ်က္ေျမာက္႐ိုက္မွ ေသာ့ပြင့္သြားသည္ ။ ထို႔ေနာက္ ရဲရဲက တံခါးဖြင့္လိုက္သည္ ။
        အျပင္တြင္ ေမွာင္စသာ ႐ွိေသးေသာ္လည္း အခန္းေလးထဲတြင္မူ ပိန္းပိတ္ေအာင္ေမွာင္ေနသည္ ။
အလုအယက္ပင္ ဓာတ္မီးမ်ားျဖင့္ ထိုးလိုက္ၾကသည္ ။
        မာဂက အခန္းထဲသို႔ ဦးေဆာင္ဝင္သြားသျဖင့္ အားလံုး ေနာက္မွလိုက္ပါလာၾကသည္ ။ စိတ္လႈပ္႐ွားမႈေၾကာင့္ ကိုယ့္ႏွလံုးခုန္သံကိုပင္ ကိုယ္ျပန္ၾကားႏိုင္သည္ ။
         အခန္းငယ္ေလးတစ္ခန္းျဖစ္ၿပီး အတြင္း၌ ႐ွင္းလင္းေနသည္ ။ ဘာပစၥည္း အတိုအထြာေလးမွ်ပင္ မ႐ွိ ။
        " ေဒစီ ... ဘယ္မွာလဲ ေျမေအာက္ခန္း "
        " ေအးေလ .. ဘာမွလည္း မ႐ွိဘူး "
        " အခန္းမ်ား မွားေနတာလား "
        " ေဒစီေတာ့ အတည္ေပါက္နဲ႔ ေနာက္လိုက္ၿပီထင္တယ္ "
        တစ္ေယာက္တစ္ေပါက္ေျပာသံမ်ားကို နားမေထာင္ႏိုင္ဘဲ ေဒစီေက်ာ္ ကိုယ္တိုင္ အံ့ျသေနသည္ ။ ဤအခန္းထဲတြင္ ေျမေအာက္ခန္းသို႔ အတက္အဆင္းျပဳလုပ္ေသာ အေပါက္႐ွိသည္ ။
         ယခုအခါ၌ ဘာမွ႐ွိမေနေပ ။ အခန္းျပည့္ ဖေယာင္းျဖာႀကီး ခင္းထားသည္ ။
       " မဟုတ္ဘူး ... ဒီအခန္းမွာ ႐ွိတာေသခ်ာတယ္ ... ငါ နင္တို႔ကို မေနာက္ပါဘူး "
        ေဒစီေက်ာ္က ထိုသို႔ေျပာေသာ္လည္း အားလံုးမွာ လက္ေတြ႔ျမင္ေနရေသာေၾကာင့္ မယံုၾကည္ႏိုင္ေပ ။
        " အားလံုးခဏဖယ္ၾက .. "
        " ဘာလုပ္မို႔လဲ မာဂ "
        " ေဒစီေျပာတာသာ တကယ္ဆိုရင္ ဒီဖ်ာေအာက္မွာ ႐ွိႏိုင္တယ္ ... ဖ်ာကို လွန္ၾကည့္ရေအာင္ "
        " ေအးဟ .. ျဖစ္ႏိုင္တယ္ ... သြားသြား .. နင္တို႔ အျပင္မွာ ခဏသြားေနလိုက္ "
        ဇာနည္က ထိုသို႔ေျပာသျဖင့္ က်န္ေလးေယာက္ အျပင္သို႔ ထြက္ေပးသည္ ။
        မာဂႏွင့္ ဇာနည္တို႔ ဖ်ာခ်ပ္ႀကီးကို တစ္ဖက္သို႔ လိပ္လိုက္ၾကသည္ ။ ထိုအခါ ၾကမ္းခင္းေပၚလာသည္ ။ ေျမေအာက္ခန္းသို႔ သြားႏိုင္ေသာ အေပါက္ကိုမူ မေတြ႔ရေပ ။
       " ေဒစီ ..  ေျမေအာက္တံခါးက ဘယ္နားေလာက္မွာလဲ "
       ေဒစီေက်ာ္ ေခတၱစဥ္းစားၿပီး အခန္းတစ္ေနရာကို ျပသည္ ။
       " အဲ့ေနရာေလာက္ပဲ "
       " ဒါဆို ငါတို႔ ပ်ဥ္ခ်ပ္နည္းနည္းေလာက္ ခြာၾကည့္မွ ရမယ္ထင္တယ္ .. ဘယ္လိုလဲ ေဒစီ "
       " ရတယ္ .. ခြာ .. ဒီအိမ္ကို ငါ့အေမက ျပန္ေရာင္းေတာ့မွာေလ .. ဘာမွမျဖစ္ဘူး "
       ထိုသို႔ေျပာသျဖင့္ သံတူရြင္းျဖင့္ ပ်ဥ္အဆက္ကို ခက္ခက္ခဲခဲ ေကာ္ထုတ္ရသည္ ။ အေတာ္ၾကာမွ တစ္ခ်ပ္လွန္သြားသည္ ။
        မာဂက ပ်ဥ္ခ်ပ္လြတ္သြားေသာေနရာမွ ေအာက္သို႔ ဓာတ္မီးျဖင့္ထိုးၾကည့္ရာ ေလွကားထစ္လိုလို ေတြ႔လိုက္ရသည္ ။
        " ဟာ ... ဟုတ္တယ္ ေဒစီ ... ဒီေအာက္မွာ တစ္ခုခု႐ွိေနတယ္ "
        မာဂစကားေၾကာင့္ အားလံုးဝမ္းသာသြားၾက
သည္ ။
         ပ်ဥ္တစ္ခ်ပ္ ကြာသြားသျဖင့္ က်န္အခ်ပ္မ်ားကို အလြယ္ပင္ ခြာႏိုင္ၾကသည္ ။ ခဏအၾကာ ေအာက္ဖက္႐ွိ အုတ္ေလွကားထစ္မ်ား အတိုင္းသား ေပၚလာေလသည္ ။
         " ရၿပီေဟ့ .. ဆင္းၾကမယ္ "
         ရဲရဲက တက္ႂကြစြာေျပာေသာ္လည္း မိန္းကေလးမ်ားမွာ ညအခ်ိန္ ေျမေအာက္ခန္းထဲဆင္းရမည္မို႔ ထိတ္လန္႔ေနၾကဟန္႐ွိသည္ ။
         " မနက္မွာ ဆင္းၾကည့္ၾကရင္ မေကာင္းဘူးလား "
         " အင္း .. ဟုတ္တယ္ ... အထဲမွာ ဘာေတြ႐ွိမွန္း သိတာမဟုတ္ဘူး "
         " ဟာ ...နင္တို႔ကလည္း.. ညေတာ့ဘာျဖစ္လဲ .. အားလံုး ေျခာက္ေယာက္ႀကီးေတာင္ .. ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ ခဏေလာက္ ဝင္ၾကည့္ၾကရေအာင္ "
        " ငါတို႔က ေၾကာက္တတ္တယ္ မာဂ "
        " ဘာမွ မ႐ွိေလာက္ပါဘူး ... ဒီညမွ ဝင္မၾကည့္ရရင္ ငါအိပ္လို႔ေပ်ာ္မွာ မဟုတ္ဘူး "
         " ငါတို႔လည္း ဝင္ၾကည့္ၿပီး မအိပ္ရဲရင္ ဘယ္လိုလုပ္မလဲ "
        " ဒီအတြက္ မပူနဲ႔ ေဒစီ ... မာဂ ေစာင့္အိပ္ေပးလိမ့္မယ္ "
        " ဟဲ့ ဇာနည္ ... ေၾကာက္ေနရတဲ့ အထဲ လာေနာက္ေနေသးတယ္ "
        " သြားၾကရေအာင္ပါဟာ ... ခဏပဲအေျခအေနၾကည့္ၿပီး ျပန္တက္ရေအာင္ "
        " ခဏပဲေနာ္ "
        " ငါတို႔က လိုက္ခ်င္တာမဟုတ္ဘူး "
        မာဂ ဦးေဆာင္ကာ ဆင္းေတာ့ မိန္းကေလးမ်ား က ေနာက္ဆံုးမွ မရဲတရဲ လိုက္ပါလာၾကသည္ ။
        အုတ္ေလွကား ၁၀ ထစ္ခန္႔ဆင္းေသာ္ ပိန္းပိတ္ေအာင္ေမွာင္ေနေသာအခန္းက်ယ္ႀကီးထဲသို႔ ေရာက္႐ွိသြားသည္ ။
        ဓာတ္မီးျဖင့္ ေနကာအႏွံ႔ထိုးၾကည့္ေသာ္ အခန္းအလယ္တြင္ ေလးေထာင့္စားပြဲငယ္ေဘးတစ္လံုးမွ လြဲ၍ အျခားမည္သည့္ပစၥည္းမွာ ႐ွိမေနေပ ။
        အားလံုးရင္ထဲဝယ္ ထူးဆန္းအရာ ၊ ထိတ္လန္႔႔ဖြယ္ရာျမင္ကြင္းမ်ိဳး ေတြ႔ျမင္ရလိမ့္မည္ဟု ေမွ်ာ္မွန္းထားေသာ္လည္း ထင္သလိုျဖစ္မလာေသာအခါ စိတ္ထဲတြင္ ေအာင့္သက္သက္ျဖစ္သြားၾကသည္ ။
       မိန္းကေလးမ်ားမွာလည္း မ်က္ႏွာမ်ား ၾကည္လင္ဝင္းပသြားၾကသည္ ။
       အားလံုး အခန္းအလယ္႐ွိစားပြဲဆီသြားကာ စားပြဲကို ဝိုင္း၍ ထိုင္လိုက္ၾကသည္ ။
        ထိုသို႔ထိုင္လိုက္ေလလွ်င္ မာဂသည္ စာပြဲေပၚ႐ွိ ထူးျခားမႈအား သတိထားမိလိုက္သည္ ။ ထို႔ေၾကာင့္ ဓာတ္မီးျဖင့္ ေသခ်ာ ထိုးၾကည့္လိုက္သည္ ။
       " စားပြဲေပၚမွာ စာေတြေရးထားတယ္ဟ "
        မာဂစကားေၾကာင့္ အားလံုး စားပြဲေပၚသို႔ တိုးေဝွ့ၾကည့္ၾကသည္ ။
         မွန္ေပသည္ ။
         အနက္ေရာင္ စားပြဲမ်က္ႏွာျပင္ကို စာမ်ားထြင္းကာ အျဖဴေရာင္ေဆးတစ္မ်ိဳးသုတ္ထားေသာေၾကာင့္ စာမ်ားမွာ အထင္းသားေပၚေနသည္ ။
         စာလံုးေလးမ်ားမွာ လြန္စြာေသးငယ္ေသာ္လည္း ေသခ်ာၾကည့္၍ ဖတ္ပါက ရႏိုင္သည္ ။ စားပြဲ ေပၚ႐ွိစာသားမ်ားႏွင့္ တည့္ေနသူမ်ားက စာကို အသံထြက္၍ ဖတ္ၾကသည္ ။
       စားပြဲေပၚတြင္ ေရးထားသည္မ်ားမွာ ေအာက္ပါအတိုင္းျဖစ္သည္ ။
                    ** တမလြန္ရြာ**
          ၁) အနီေရာင္ ဖေယာင္းတိုင္ ေလးတိုင္ကို 
               ေက်ာက္ခြက္ပတ္ပတ္လည္မွာ ထြန္းပါ ၊
          ၂) အခန္းေထာင့္ ေလးေထာင့္တြင္ တစ္တိုင္
               စီထြန္းပါ ၊
          ၃) ေက်ာက္ခြက္ထဲသို႔ ေသြး(တိရစၧာန္ေသြး)
               အျပည့္ထည့္ပါ ၊
          ၄) သြားလိုသူ၏ ေသြးစက္သံုးစက္စီ ထည့္ပါ၊
          ၅) သြားမည့္သူအခ်င္းခ်င္း လက္ဆက္ထား
               ပါ ၊
      အထက္ပါကိစၥမ်ား ၿပီးလွ်င္ သင္သည္ ထူးဆန္းအံျသဖြယ္ေကာင္းေသာ ေနရာတစ္ခုကို ေရာက္သြားေပလိမ့္မည္ ။ ေပ်ာ္ရႊင္ၾကည္ႏူးဖြယ္ရာခံစားမႈမ်ား ခံစားရမည္ ။

မွတ္ခ်က္ ။ ။ တစ္ဦး တစ္ေယာက္တည္း မသြားရ ။
                  ႏွစ္ဦးထက္ပို၍ သြားႏိုင္ၿပီး ျပန္လာလိုပါ
                  က လက္ခ်င္းဆက္ကာ အိမ္သို႔ အာရံုျပဳ
                  ထားရမည္ ။
                  အခန္းထဲတြင္ သြားလိုသူမွအပ အျခား
                  လူမ်ား ႐ွိမေနရ ။
     
       စာမ်ားဖတ္ၿပီးေသာ္ အားလံုး တစ္ေယာက္မ်က္ႏွာတစ္ေယာက္ၾကည့္လိုက္ၾကသည္ ။
       " ဘာစာေတြလဲဟ "
       " ဂိမ္းနဲ႔တူတယ္ "
       " တမလြန္ရြာဆိုေတာ့ ေၾကာက္စရာႀကီး "
       " ေဟ့ ျပန္တက္ၾကရေအာင္ .. မနက္ျဖန္ေရာက္မွ ျပန္ေလ့လာရေအာင္ "
        အားလံုးသေဘာတူညီမႈျဖင့္ ျပန္တက္လာၾကသည္ ။
        ရင္ထဲတြင္ေတာ့ တမလြန္ရြာဟူေသာေခါင္စီးေအာက္မွ စာသားမ်ားက ေနရာယူထားေလသည္ ။
         အေပၚျပန္ေရာက္ေတာ့ စၾက ၊ ေနာက္ၾက ၊ ကစားၾက ၊ စကားေျပာၾကျဖင့္ ညဆယ့္တစ္နာရီခန္႔႔တြင္ လူစုခြဲကာ အိပ္စက္ၾကသည္ ။
        ခရီးပန္းလာေသာေၾကာင့္ ေကာင္းေကာင္းအိပ္ေပ်ာ္ၾကသည္ ။

                         ~~~~~~~~~~~
 
          ေနာက္တစ္ေန႔ ဆယ္နာရီခန္႔တြင္ မိန္းကေလးအုပ္စု အိပ္ရာႏိုးလာရာ ေယာက်ာ္းေလးမ်ား မ႐ွိေနၾကေပ ။
         " ေဒစီ ... ေဒစီ .."
         " ဟဲ့ အဝါမ ... အလန္႔တၾကားနဲ႔ ဘာျဖစ္လာတာလဲ "
        " မာဂတို႔ မ႐ွိေတာ့ဘူး "
        " ေဟ ... ဘယ္သြားၾကတာလဲ "
        " ငါလည္း သိပါ့မလား ... သူတို႔အခန္းတံခါးပြင့္ေနလို႔ ေခၚၾကည့္တာ မရလို႔ အထဲဝင္ၾကည့္တာ မေတြ႔ဘူး ... ျခံထဲမွာလည္း ႐ွာၿပီးၿပီ "
        " အျပင္သြားတာ ေနမွာပါ ... ေရေႏြးတည္ထားလိုက္ရေအာင္ ... သူတို႔ျပန္လာေတာ့ ေကာ္ဖီေသာက္ၾကတာေပါ့ "
        ေဒစီေက်ာ္ေျပာၿပီး ေဒစီေက်ာ္ပင္ ေရေႏြးသြားတည္လိုက္သည္ ။
         မၾကာပါ ။
         မာဂတို႔ အထုပ္ေတြဆြဲၿပီး ျပန္လာၾကသည္ ။
        " နင္တို႔ကလည္း ၿမိဳ႕ထဲသြားတာေတာင္ ငါတို႔ကိုမေစာင့္ဘူး "
         ဝါဝါက ဆီးႀကိဳရန္ေတြ႔သည္ ။
         " အဝါရယ္ ... နင္တို႔ခရီးပန္းလာၿပီး အိပ္ေနတာ မႏိႈးရက္လို႔ပါ ... ခု နင္တို႔အတြက္ တို႔ဟူးေႏြးဝယ္လာတယ္ "
         " ဟယ္ ... ေက်းဇူးတင္လိုက္တာ ... ေပးေပး "
        သီရိက မာဂ လက္ထဲမွ အထုပ္ေတြကို ယူကာ မိုးဖိုခန္းထဲ ေျပးဝင္သြားသည္ ။
        " ကေရာ္ ... ကေရာ္ ... ကေရာ့ "
        " ဇာနည္ ... နင့္လက္ထဲက ၾကက္ႀကီးက ဘာလုပ္မို႔လဲ "
        " ဘာမွ မလုပ္ပါဘူး ... လွလို႔ဝယ္လာတာ "
        ဇာနည္က ထိုသို႔ေျပာကာ ၾကက္ဖႀကီးကို တစ္ေနရာတြင္ ႀကိဳးျဖင့္ခ်ည္ထားလိုက္သည္ ။
        " ၿပီးၿပီေဟ့ .. စားၾကမယ္ "
         သီရိေအာ္သံေၾကာင့္ စကားျဖတ္ၿပီး မနက္စာစားရန္ ဝင္သြားၾကသည္ ။
         တို႔ဟူးေႏြး ႏွင့္ ေကာ္ဖီပူပူ ။
         စားေသာက္ၿပီးသည္ႏွင့္ ေျမေအာက္ခန္းသို႔သြားရန္ တိုင္ပင္ရာ အားလံုးတက္တက္ႂကြႂကြျဖစ္ေနၾကသည္ ။
         ထို႔ေၾကာင့္ ေျမေအာက္ခန္းသို႔ ဆင္းၾကသည္ ။
         ေျမေအာက္ခန္းကို ေလဝင္ေလထြက္ေကာင္းရန္ႏွင့္ အလင္းေရာင္ရရန္ စနစ္တက်ျပဳလုပ္ထားပံုရသည္ ။

         မေန႔ညက ျမင္ရေသာ ျမင္ကြင္းႏွင့္ ေန႔ခင္းျမင္ရေသာျမင္ကြင္းက မတူညီေပ ။
         ညက အေမွာင္ထဲတြင္ စိုးရိမ္စိတ္မ်ားေန၍ သတိမထားမိေသာ ေျမေအာက္ခန္းနံရံသည္ ယခုအခါ၌ အ႐ုပ္မ်ား ၊ စာမ်ားျဖင့္ ေနရာမလပ္႐ွိေနသည္ကို အံ့ျသဖြယ္ရာ ေတြ႔လိုက္ၾကရသည္ ။
         အျဖဴေရာင္ေနာက္ခံေပၚတြင္ အနီေရာင္ျဖင့္ ေရးဆြဲထားသည္မ်ားမွာ ထူးဆန္းလွသည္ ။
         အခ်ိဳ႕ေနရာတြင္ သစ္ပင္လိုပံုမ်ား ၊ အခ်ိဳ႕ေနရာတြင္ ေတာင္ကုန္းေတာင္တန္းမ်ား ၊ စမ္းေခ်ာင္း၊ ေရအိုင္ႀကီးငယ္တို႔အျပင္ အျခားသူတို႔မသိေသာ အ႐ုပ္မ်ားစြာ ပါဝင္ေလသည္ ။
         စာသားမ်ားမွာလည္း ေမွာ္စာလိုလို ၊ ေက်ာက္စာလိုလို ၊ အ႐ုပ္စာလိုလိုျဖင့္ တစ္ခုမွ နားမလည္ၾကေပ ။
       သူတို့မသိေသာ သေက္တ ေပါင္းေျမာက္မ်ားစြာကိုလည္း ေတြ႔ရသည္ ။
        အျခားသူမ်ားက နံရံေပၚမွအရာမ်ားကို စိတ္ဝင္စားေနၾကေသာ္လည္း မာဂ မွာ အခန္းအလယ္႐ွိ စားပြဲေဘးတြင္ထိုင္ကာ စားေပၚေပၚမွ စာမ်ားကို စဥ္းစားၾကည့္ေနသည္ ။
        " ေက်ာက္ခြက္ ... ေက်ာက္ခြက္က ဘယ္မွာ႐ွိတာလဲ ... "
         အခန္းထဲတြင္လည္း ခြက္ႏွင့္တူေသာအရာ ဟူ၍ပင္မ႐ွိ ။  အတန္ၾကာစဥ္းစားၿပီးေနာက္ စားပြဲကို မ ေရႊ႔လိုက္သည္ ။
        " ဟင္ ... "
         စားပြဲေအာက္မွ ထူးျခားေသာအရာေၾကာင့္ မာဂ အံႁသသြားသည္ ။
         အေၾကာင္းမွာ ...
         ေျမတိုက္ေအာက္ေျခကို သ႐ိုးကိုင္ကာ အေခ်ာသပ္ထားျခင္းျဖစ္ၿပီး စားပဲြေအာက္တည့္တည့္႐ွိေနရာတြင္ ေက်ာက္သားကို ခြက္သဏၭာန္ ပံုေဖာ္ထား ျခင္းျဖစ္သည္ ။
        ထို႔ျပင္ ထုိေက်ာက္ခြက္၏ ပတ္လည္တြင္ ဖေယာင္းတိုင္ ထြန္းညႇိထားဟန္ ဖေယာင္းစက္မ်ားကို ေတြ႔ရေသာေၾကာင့္ျဖစ္သည္ ။
        " ဇာနည္ ေရ "
        မာဂ ေခၚသံေၾကာင့္ ဇာနည္က လွည့္ၾကည့္သည္ ။ မာဂက ေခါင္းဆတ္ျပလိုက္ရာ ဇာနည္အနားသို႔ ေရာက္လာသည္ ။
        " စီစဥ္လိုက္ေတာ့ ... ဒီမွာ စာထဲမွာပါတဲ့ ေက်ာက္ခြက္ကိုေတြ႔ၿပီ ... ဖေယာင္းတိုင္ထုပ္ပါ တစ္ခါတည္းယူခဲ့ "
        မာဂ ထိုသို႔ေျပာရာ ဇာနည္ အေပၚသို႔တက္သြားသည္ ။
        " ေဟ့ ... အားလံုးလာၾကဦး "
        မာဂအသံေၾကာင့္ က်န္လူမ်ား မာဂအနားသို႔ ေရာက္လာၾကသည္ ။
        " ေဒစီ .. ဝါဝါနဲ႔ သီရိ ... နင္တို႔ ဟိုစားပြဲေပၚက စာေတြကို စိတ္မဝင္စားၾကဘူးလား "
        မာဂ အေမးေၾကာင့္ သံုးေယာက္သား အူေၾကာင္ေၾကာင္ျဖစ္သြားၾကသည္ ။ ဇာနည္ ၊ ရဲရဲႏွင့္ မာဂတို႔က မနက္ကတည္းက တိုင္ပင္ၿပီးသားမဟုတ္ပါလား ။
         " စိတ္ဝင္စားတယ္ "
         " ဟုတ္တယ္ ... အဲ့ဒါ ဘာအဓိပၸါယ္လဲ "
         " ငါလည္း ေသခ်ာေတာ့ မေျပာႏိုင္ေသးဘူး .. ဒါေပမယ့္ ေပ်ာ္စရာေကာင္းတဲ့ ဂိမ္းတစ္ခုလို႔ ငါေတာ့ထင္တယ္ "
        " မျဖစ္ႏိုင္ပါဘူး မာဂရယ္ "
        " ေအးေလ .. တမလြန္ရြာ လို႔ေရးထားတာကို "
        " နင္တို႔က အဲ့ဒါပဲ ဖတ္တာေလ ... ေအာက္မွာေရးထားတာ မေတြ႔ဘူးလား ... အံဖြယ္ထူးျခားတဲ့ ေနရာတစ္ခုကို ေရာက္သြားၿပီး ေပ်ာ္စရာေကာင္းပါတယ္တဲ့ဆို "
         " ေအး မာဂ ... ငါလည္း စိတ္ေတာ့ ဝင္စားတယ္ "
         ေဒစီေက်ာ္က မာဂတို႔ဖက္ ပါခ်င္လာၿပီ ။
        " ေဒစီရယ္ ... ဘာမွန္းမသိပဲနဲ႔ "
        " ေနပါဦး သီရိရယ္ ... မာဂ. .. နင္ စမ္းသပ္ၾကည့္မလို႔လား "
        " အင္း ... ငါတို႔အားလံုးစမ္းၾကမယ္ေလ .. ဒီမွာ ေက်ာက္ခြက္လည္း ႐ွိေနၿပီ "
       " မစမ္းၾကပါနဲ႔ဟာ .. အႏၲရာယ္ျဖစ္ေနရင္ ဒုကၡ "
       " ဟုတ္တယ္ဟ .. ငါတို႔ေတာ့ စမ္းသပ္တဲ့ထဲ မပါဘူး "
        သီရိႏွင့္ ဝါဝါ တို႔က အေၾကာက္အကန္ျငင္းၾကသည္ ။
        " အႏၲရာယ္ ႐ွိရင္ ဒီစာေတြကို ဘယ္သူက ေရးခဲ့မွာလဲ ... ေနာက္ၿပီး အခ်ိန္မေရြး ရပ္လိုက္ခို႔ရပ္တာပဲ ... ဥပမာ အႏၲရာယ္႐ွိတယ္ထင္ရင္ အဆံုးသတ္လိုက္မွာေပါ့ "
         ထိုစဥ္ ဇာနည္တစ္ေယာက္ ပစၥည္းမ်ားႏွင့္ အေပၚမွ ဆင္းခ်လာသည္ ။
        ဇာနည္ကိုင္လာေသာ ခြက္ထဲမွေသြးမ်ားကိုျမင္သျဖင့္ မိန္းကေလးမ်ား လန္႔သြားၾကသည္ ။
        " ဟယ္ ... ဇာနည္..  ဘယ္ကေသြးေတြလဲ "
        " ခုနက ငါတို႔ၾကက္ဝယ္လာတာ အၾကံနဲ႔ဟ ... ငါတို႔သံုးေယာက္ တိုင္ပင္ၿပီး ဝယ္လာၾကတာ "
        သီရိ ႏွင့္ ဝါဝါတို႔မွာ မ်က္ႏွာပ်က္ေနၾကသည္ ။
        " နင္တို႔ တကယ္လုပ္ေတာ့မွာေပါ့ေနာ္ "
        ထိုအခါ ရဲရဲက စိတ္မ႐ွည္ေတာ့
        " ဟုတ္ပါတယ္ဆို .. နင္တို႔ မပါဘူးမလား ... မပါတဲ့သူေတြ အခန္းထဲမွာ မ႐ွိရဘူးဆိုတဲ့ စည္းကမ္းခ်က္႐ွိတယ္ ... နင္တို႔ အေပၚတက္ေတာ့ ... အေပၚမွာ သရဲေျခာက္ရင္ေတာ့ ငါတို႔လည္း မသိဘူးေနာ္ "
        " ဘယ္က သရဲေျခာက္ေျခာက္ မေၾကာက္ေရးခ်ာ မေၾကာက္ "
        " ေအး မေၾကာက္နဲ႔ အဝါမ ... ညက ငါတို႔ အေပၚထပ္က ေျခသံေတြၾကားရတယ္ ... ေလွကားေပၚေျပးတက္သံေတြေရာ .. နင္တို႔ေၾကာက္မွာစိုးလို႔ မေျပာတာ .. မေၾကာက္ရင္ သြားေနၾက  "
        ရဲရဲစကားေၾကာင့္ သီရိႏွင့္ ဝါဝါတို႔ ကတုန္ကယင္ ျဖစ္သြားၾကသည္ ။
        " ဟုတ္ ... ဟုတ္လို႔လား "
        " မယံုရင္ သြားေနၾကည့္ေလ "
        " ငါတို႔ ႏွစ္ေယာက္တည္း မေနရဲပါဘူး .. ဟဲဟဲ ..  ငါ .. ငါတို႔လည္း ပါမယ္ "
         ဝါဝါ့စကားေၾကာင့္ ေလးေယာက္သား ႀကိတ္၍ ျပံဳးမိၾကသည္ ။ စည္းရံုးမရေသာ ႏွစ္ေယာက္ကို ႐ဲရဲက ဉာဏ္သံုးကာ ပညာေပးလိုက္ျခင္းျဖစ္သည္ ။
        ညက ေျခသံၾကားဖို႔ေနေနသာသာ ဆင္လာၿပီး တက္နင္းသြားရင္ေတာင္ ႏိုးမွာမဟုတ္ဘူး ။ သီရိႏွင့္ ဝါဝါတို႔သိပါက ရဲရဲေက်ာ့ေကာ့မည္မွာ အမွန္ပင္ ။
         ေျခာက္ေယာက္လံုး သေဘာတူသျဖင့္ အစီအစဥ္ကို စရန္ျပင္ၾကသည္ ။
        ဦးစြာ အနီေရာင္ ဖေယာင္းတိုင္ေလးတိုင္ကို ေက်ာက္ခြက္ပတ္ပတ္လည္႐ွိ ေနရာေဟာင္းမ်ားေပၚ၌ ထပ္၍ ထြန္းသည္ ။
        ၿပီးလွ်င္ အခန္းေထာင့္ ေလးေထာင့္ ။
        ၾကက္ေသြးကို ေက်ာက္ခြက္ေလးထဲထည့္လိုက္ေတာ့ ကြက္တိ ။
         ေျခာက္ေယာက္သား ေက်ာက္ခြက္ကို ပတ္ဝိုင္းရပ္ေနၾကၿပီး မာဂမွ စတင္ကာ လက္ထိပ္ကိုေဖာက္၍ ေသြးစက္သံုးစက္ကို ေက်ာက္ခြက္ထဲသို႔ ခ်လိုက္ သည္ ။
         တစ္ေယာက္တစ္ေယာက္ ထည့္ၾကၿပီး တုန္ယင္ေနေသာ မိန္းကေလးလက္မ်ားကို ဇာနည္က ေသြးေဖာက္ေပးရာ မိန္းကေလးမ်ားမွာ မ်က္ႏွာ႐ွံု႔မဲ့ ကာ တစ္ဖက္သို႔ လွည့္ထားၾကသည္ ။
         အားလံုးၿပီးေသာ္ တစ္ေယာက္လက္ကို တစ္ေယာက္ဆက္ထားသျဖင့္ စက္ဝိုင္းသဏၭာန္ျဖစ္ေနသည္ ။
         ထိုစဥ္ ...
         အာေမဋိတ္သံ မ်ား စိတ္ထဲမွသာ ျပဳၾကၿပီး ပါးစပ္မွ ထြက္မလာေစရန္ အေတာ္ပင္ထိန္းလိုက္ၾကရသည္ ။
        အဘယ့္ေၾကာင့္ဆိုေသာ္ ....

       ေက်ာက္ခြက္ထဲမွ ေသြးမ်ားသည္ ေသြးေၾကာမ်ား ယွက္ျဖာသကဲ့သို႔ ျဖစ္ကာ ၾကမ္းျပင္၌ ေရြ႔လ်ားသက္ဝင္ေနၾကသည္ ။
        ဟိုမွသည္မွ အခက္အလက္မ်ား ယွက္ျဖာေရြ႔လ်ားရင္း ခဏအၾကာ ေျမေအာက္ခန္းအေျခတစ္ခုလံုး ျပည့္ႏွက္သြားေလသည္ ။
        ေသြးေၾကာမ်ားသည္ ထိုမွ်ႏွင့္ မရပ္တန္႔ေသးဘဲ နံရံေပၚသို႔ ထိုးတက္သြားၾကျပန္ေလသည္ ။
         သူတို႔အုပ္စုမွာ ပါးစပ္အေဟာင္းသားျဖင့္ မ်က္ႏွာခ်င္းဆိုင္နံရံမ်ားကို ၾကည့္ေနမိၾကသည္ ။
        ေသြးေၾကာေလးမ်ားႏွင့္ ထိမိေသာ ႐ုပ္ပံုေလးမ်ားမွာ အသက္ဝင္လာၾကသည္ကို အံ့ျသဖြယ္ ေတြ႔ျမင္ရျပန္သည္ ။
         သစ္ပင္႐ုပ္ကို ေသြးေၾကာမ်ားထိပါက သစ္ပင္သည္ စိမ္းစိုႀကီးထြားလာၿပီး ေလတိုးသျဖင့္ သစ္ကိုင္းမ်ားပါ လႈပ္ခတ္ေနသည္ ။
        ထိုနည္းတူစြာ ေတင္တန္းကို ထိပါက ေတာင္တန္းအစစ္သဏၭာန္ ေျပာင္းသြားျခင္း ၊ ေရေခ်ာင္းမ်ားကို ထိပါက ေရစီးသံမ်ား ၾကားလာရျခင္းတို႔ႏွင့့္အတူ သူတို႔ပတ္လည္တြင္ သစ္ပင္ ခ်ံဳႏြယ္မ်ားမွာ အလိုလို ေပါက္လာၾကသည္ ။
         ၾကည့္ေနရင္းမွပင္ ေျမေအာက္ခန္းအသြင္ေပ်ာက္သြားၿပီး ေတာနက္ႀကီးတစ္ခုအသြင္သို႔ ကူးေျပာင္းသြားေလေတာ့သည္ ။

                        #########
အပိုင္း(၃)>>>>
               >>>> ဆက္ရန္
                                                       ဂမ႓ီရရြာ


Post a Comment