တိမ္တစ၏ေမ်ာလြင့္ရာ

တိမ္တစ၏ေမ်ာလြင့္ရာ
(ဝတၳဳတို)
******-*************
-ေလာကမွာ လူရယ္လို႔ျဖစ္လာရင္ အခ်စ္
အမွန္း အလြမ္းေတြနဲ႔ ဘယ္သူမွ မကင္းႏိုင္
ၾကပါဘူး။တသက္မွာ တၾကိမ္ေတာ့ လူတ
ေယာက္ကို အခ်စ္စစ္ အခ်စ္မွန္နဲ႔ ခ်စ္ဖူးၾက
မွာပါ။

-ကၽြန္မဘဝမွာလည္း သူတေယာက္တည္းကို
ပဲ ခ်စ္ခဲ့သလို အမုန္းဆိုတဲ့ အရာကိုလည္း သူ
တေယာက္တည္းကိုပဲ ေပးခဲ့ဖူးတာပါ။
သူကေတာ့-----------------
&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&
-ကၽြန္မ(၅)တန္းႏွစ္မွာ အေဖက တာဝန္အရ
နယ္ျမိဳ႔ေလးတျမိဳ႔ကို ေျပာင္းေရြ႕ခဲ့သည္။
ကၽြန္မနဲ႔အေမလဲ အေဖနဲ႔အတူ ထိုနယ္ျမိဳ႕
ေလးကိုလိုက္သြားခဲ့ရသည္။အဲ့ဒီမွာပထမဆံုးသူနဲ႔ စတင္ဆံုခဲ့သည္။

-သူက အားကစားဝတ္စံုေလးဝတ္ကာ
အေပါင္းအသင္းေတြနဲ႔အတူ ေဘာလံုးကန္
ေနေလသည္။အေဆာ့မက္ျပီး ေပတီးေပစုတ္
နဲ႔ တကယ့္ဂ်ေလပီရုပ္ေလးပါ။

-ကၽြန္မကားေပၚကဆင္းလာေတာ့ သူက
အထူးအဆန္းသဖြယ္ ကၽြန္မကို ရပ္ၾကည့္ေန
ေလရဲ႕။သူ႔မိဘေတြက ကၽြန္မတို႔အိမ္ေျပာင္း
လာသည့္ ပစၥည္းေတြကို ဝိုင္းကူေရြ႕ေပးရင္း
တခဏေလးအတြင္းမွာ ကၽြန္မမိဘေတြႏွင့္
ရင္းႏွီးသြားၾကသည္။ျဖစ္ခ်င္ေတာ့ သူ႔အိမ္နဲ႔
ကၽြန္မအိမ္က ေဘးခ်င္းယွဥ္လ်က္။

-ဒီလိုႏွင့္ မေမ်ွာ္လင့္ဘဲ သက္တူရြယ္တူ ကၽြန္မတို႔ႏွစ္ေယာက္က သူငယ္ခ်င္းေတြ ျဖစ္
ခြင့္ရခဲ့သည္။သူ႔နာမည္က ေမာင္ေမာင္ေဇာ္။
သူ႔ကိုတအိမ္လံုးက ေမာင္လို႔ ေခၚၾကသည္။
  ကၽြန္မလဲ သူ႔ကို ေမာင္လို႔ပဲ ေခၚတယ္။

-ေမာင္က စိတ္ရင္းေကာင္းျပီး ခင္ဖို႔ေကာင္း
တဲ့ သူတေယာက္ပါ။အိမ္ေျပာင္းခါစမို႔ အ
ေပါင္းအသင္းမရွိသည့္ ကၽြန္မကို ေမာင္က
အေဖာ္လုပ္ေပးသည္။တဝက္တပ်က္ႏွင့္
ေက်ာင္းေျပာင္းလာရသူမို႔ ေမာင္က စာေတြ
ကို ကူးေပးျပီး ကၽြန္မနဲ႔အတူ စာက်က္ေပး
သည္။

-အခ်ိန္ၾကာလာေတာ့ ေမာင္နဲ႔ကၽြန္မက ကစားေဖာ္ ကစားဖက္ ေက်ာင္းသြားေဖာ္
ေက်ာင္းသြားဖက္ ျဖစ္လာကာ ဘယ္အရာ
မဆို ႏွစ္ကိုယ့္တစိတ္ ျဖစ္လာခဲ့သည္။မိဘ
ေတြကလည္း ေဆြမ်ိဳးသားခ်င္းေတြလို ရင္း
ႏွီးလာကာ ေမာင့္အိမ္နဲ႔ကၽြန္မအိမ္က ႏွစ္အိမ့္
တအိမ္လို္ ျဖစ္လာၾကသည္။

-အခ်ိန္ကာလတခုကို ျဖတ္သန္းျပီးေနာက္
ေမာင္ႏွင့္ကၽြန္မ (၁၀)တန္းႏွစ္သို႔ပင္ ေရာက္
လာခဲ့သည္။ေမာင္က ငယ္ငယ္တုန္းကလို
ေပတီးေပစုတ္ မဟုတ္ေတာ့။

-သန္႔သန္႔ျပန္႔ျပန္႔ႏွင့္ ရုပ္ရည္ေခ်ာေမာေျပျပစ္
သည့္ ေကာင္ေလးတေယာက္ ျဖစ္လာခဲ့သည္
ကၽြန္မလည္း တင္ပါးထိ ျဖာက်ေနေသာ နက္
ေမွာင္ ေက်ာ့ရွင္းသည့္ ဆံေကသာ အလွပိုင္
ရွင္ မိန္းကေလးတဦး ျဖစ္လာခဲ့သည္။

-ရင္ခုန္တတ္စအရြယ္မွာ ေမာင္က ကၽြန္မ၏
အခ်စ္ဦးျဖစ္လာခဲ့သည္။ေမာင္ႏွင့္အတူ
ေက်ာင္းသြားေက်ာင္းျပန္စက္ဘီးစီးရသည့္
အခ်ိန္ေလးေတြကို ကၽြန္မရင္ခုန္သည္။ေမာင့္
အၾကည့္ ေမာင့္အျပံဳးခ်ိဳခ်ိဳေလးေတြကိုလည္
ကၽြန္မရင္ခုန္သည္။ေမာင္ႏွင့္ပတ္သတ္သည့္
အရာအားလံုးကို ကၽြန္မရင္ခုန္ခဲ့ရသည္။

-ေမာင္လည္း ကၽြန္မကို ရင္ခုန္မွန္း ေမာင့္
မ်က္ဝန္းေတြကေနတဆင့္ ကၽြန္မသိခြင့္ရခဲ့
သည္။ငယ္ေသးသည့္အရြယ္မို႔ ကၽြန္မတို႔
ႏွစ္ေယာက္လံုး အခ်စ္စိတ္ကို ျမိဳသိပ္ကာ
ပညာေရးကို ၾကိဳးစားသင္ယူခဲ့ရသည္။

ေမာင္ကမၾကာခဏဆိုသလိုကၽြန္မအိမ္ေရွ႕တြင္ဂစ္တာတလက္ႏွင့္ညဏ္လင္းေအာင္၏သူငယ္ခ်င္းသီခ်င္းကို ဆိုျပတတ္သည္။ေမာင့္အ
သံကို ၾကားတိုင္း ကၽြန္မစာက်က္ေနရာမွ
ေမာင့္သီခ်င္းသံကို နားစြင့္ရင္း ရင္ခုန္ခဲ့ရ
သည္မွာလည္း အေမာ။

-ေက်ာင္းပိတ္ရက္တိုင္း ေမာင့္အိမ္သို႔ ကၽြန္မ
စာသြားက်က္တတ္သည္။ေမာင့္အိမ္သို႔ ကၽြန္
မသြားတိုင္း ေမာင္က ကၽြန္မၾကိဳက္သည္႔
မုန္႔ေတြကို ဝယ္ထားေပးတတ္သည္။တခါ
တခါ ေမာင္ကိုယ္တိုင္သုတ္ေကၽြးသည့္ လက္ဖက္သုတ္ကို စားရင္း ေမာင့္လက္ရာကို ကၽြန္မခ်ီးက်ဴးေနမိသည္။

-တေန႔ ေမာင့္အိမ္ကို ကၽြန္မသြားေတာ့ ေမာင္
က ႏွင္းဆီပန္းကို ဂရုတစိုက္ႏွင့္ စိုက္ေနတာ
က်ြန္မေတြ႔ခဲ့ရသည္။ကၽြန္မေမာင့္ေဘးနားတြင္ငုတ္တုတ္ထိုင္လိုက္ရင္း………

"ေမာင္ ဘာလုပ္ေနတာလဲ"

"ႏွင္းဆီပင္စိုက္မလို႔"

"ေမာင္ကအပင္စိုက္တာ ဝါသနာပါလို႔လား"

"ဝါသနာပါတယ္လို႔လည္း မဟုတ္ပါဘူး။
ေမာင္ကိုယ္တိုင္စိုက္ထားတဲ့ ႏွင္းဆီပင္ေလး
က ပန္းပြင့္ရင္ ေမာင့္ခ်စ္သူကို ေပးမလို႔"

"ေမာင့္မွာ ခ်စ္သူရွိလို႔လား"

"ရွိတာေပါ့ ေမာင့္ခ်စ္သူက ဆံပင္အရွည္ၾကီးနဲ႔
  ဒီကမ႓ာေပၚမွာ အလွဆံုးမိန္းကေလး"

-ေမာင့္မ်က္ဝန္းေတြက ကၽြန္မကို ရည္ရြယ္မွန္
သိေတာ့ ကၽြန္မတိတ္တိတ္ကေလး ေပ်ာ္ခဲ့ရ
သည္။

-ဆယ္တန္းေအာင္စာရင္းထြက္သည့္ေန႔။
ေမာင္ေရာ က်ြန္မပါ ေအာင္ၾကသည္။ေမာင္
က ဂုဏ္ထူးသံုးဘာသာေတာင္ပါေသး။
ကၽြန္မက ဂုဏ္ထူးတဘာသာႏွင့္သာ ေက်နပ္
ခဲ့သည္။ကၽြန္မ Eေမဂ်ာယူေတာ့ ေမာင္လည္း
Eေမဂ်ာလိုက္ယူခဲ့သည္။ကၽြန္မႏွင့္ ေက်ာင္း
အတူတူ တတ္ခ်င္လို႔တဲ့ေလ။ကၽြန္မ
ကို ေမာင္အရမ္းခ်စ္မွန္းသိေတာ့ ကၽြန္မ
ေမာင့္ကို အရင္ကထက္ ပိုတြယ္တာလာမိ
သည္။

-တကၠသိုလ္စတတ္သည့္ေန႔က ကၽြန္မဘဝ
အတြက္ ရင္ခုန္စိတ္အလႈပ္ရွားဆံုး ေန႔တေန႔
ျဖစ္လာသည္။အဲ့ေန႔မွာ ေမာင္ကကၽြန္မကို
ခ်စ္ခြင့္ပန္ခဲ့တယ္ေလ။ေမာင္ခ်စ္ခြင့္ပန္ပံုက
ထူးျခားလွသည္။ႏွင္းဆီပန္းနီနီရဲရဲေလးကို
အခ်စ္သေကၤတအျဖစ္ တင္စားေခၚေဝၚ
သည့္ စြယ္ေတာ္ရြက္ကေလးျဖင့္ ပူးခ်ည္၍_

"ေမာင္စိုက္ထားတဲ့ ႏွင္းဆီပန္းေလး ဒီေန႔ပဲ႔
ပြင့္တယ္။ႏွင္းဆီပန္းေလးလို လွပတဲ့
ေမာင္ရဲ႕ခ်စ္သူေလးကို ႏွစ္လႊာေပါင္းမွ တ
ရြက္ျဖစ္တဲ့ စြယ္ေတာ္ရြယ္ေလးလို ဘယ္
ေတာ့မွ မခြဲဘဲ ေမာင့္ကိုခ်စ္ခြင့္ေပးပါေနာ္"

-ေမာင့္ရဲ႕စကားသံၾကားခ်ိန္မွာ က်ြန္မေလ
ရင္ခုန္လြန္းလို႔  ဘာစကားသံမွ ထြက္မလာ
ေတာ့ဘဲ ေခါင္းေလးသာ ညိတ္ျပႏိုင္ခဲ့သည္။
ေမာင္က က်ြန္မနဖူးေလးကို ညင္သာစြာ နမ္း
ေတာ့ ကၽြန္မေခါင္းေလးငံု႔ျပီး ရွက္ျပံဳးေလး
ျပံဳးေနမိသည္။ေမာင္က ကၽြန္မလက္ကို
ဆုတ္ကိုင္လိုက္သည္။

-ၾကည့္စမ္းပါအံုး……။
ေမာင္ဘယ္ေလာက္ေတာင္ရင္ခုန္ေနလဲမသိ။
ေမာင္ရဲ႕လက္ေတြက ေအးစက္လို႔။

-ကၽြန္မႏွင့္ေမာင္ရဲ႕ အခ်စ္ခရီးလမ္းဟာ
အျပစ္ေျပာစရာ မရွိေအာင္ ေျဖာင့္ျဖဴးလြန္း
လွသည္။ေမာင့္မိဘေတြနဲ႔ကၽြန္မမိဘေတြက
ကၽြန္မတို႔ႏွစ္ေယာက္ကို ေက်ာင္းျပီးရင္ လက္ထပ္ေပးဖို႔အထိ စီစဥ္ခဲ့ၾကသည္။

-ေမာင္ႏွင့္ကၽြန္မအတူရွိခ်ိန္တိုင္း တေယာက္
ႏွင့္တေယာက္ စေနာက္ကာ ေလာကၾကီးကို
ေမ့ေလာက္သည္အထိ ေပ်ာ္ရႊင္ခဲ့ၾကသည္။
ရုပ္ရွင္ၾကည့္ရတာ ႏွစ္သက္သည့္ ကၽြန္မကို
ေမာင္က မၾကာခဏဆိုသလ်ွင္ ရုပ္ရွင္လိုက္
ျပတတ္သည္။က်ြန္မဆိုးသမ်ွကိုလည္း ေမာင္က သည္းခံေပးသည္။

-ေမာင့္မွာ ဖ်က္မရသည့္ အက်င့္ဆိုးတခုရွိ
သည္။ေမာင္က သူငယ္ခ်င္းေတြႏွင့္ ဆံုလ်ွင္
အေပ်ာ္သေဘာ ေလာင္းကစားလုပ္တတ္
သည္။ေလာင္းလ်ွင္လည္း သူအႏိုင္ရမွ ေက်
နပ္တတ္သည္။ၾကီးၾကီးမားမားမဟုတ္၍
ေမာင့္အက်င့္ကို က်ြန္မနားလည္ေပးခဲ့သည္။
ကၽြန္မတို႔ ႏွစ္ေယာက္ၾကားမွာ နားလည္မႈဆို
တဲ့ အခ်စ္အိမ္ေလး ရွိေနျပီေလ။

-တေန႔ အဲ့ေန႔က ကၽြန္မအတြက္ ကမ႓ာပ်က္
သည့္ေန႔။
သူငယ္ခ်င္းေတြႏွင့္အတူ က်ြန္မကင္တန္း
(မုန္႔ေစ်းဆိုင္တနး္)ဘက္သို႔ေရာက္ျဖစ္သည္။
ဆိုင္ထဲသို႔ မဝင္မီ က်ြန္မေျခလွမ္းေတြ ရပ္
တန္႔သြားခဲ့သည္။ကၽြန္မျမင္လိုက္ရသည့္ ျမင္
ကြင္းကို ကၽြန္မကိုယ္တိုင္ပင္ မယံုႏိုင္။

-ေမာင္ႏွင့္တျခားမိန္းကေလးတဦး မိုးမျမင္
ေလမျမင္ ေပ်ာ္ေနလိုက္ၾကတာ။ကၽြန္မအျပင္
အျခားမိန္းကေလးေတြႏွင့္ မပတ္သတ္ခဲ့
သည့္ ေမာင္က အခုေတာ့……။
ရက္စက္လိုက္တာ ေမာင္ရယ္။

-ေမာင္ က်ြန္မႏွင့္မထင္မွတ္ဘဲ မ်က္လံုးခ်င္း
ဆံုသြားေတာ့ ကၽြန္မေျပးထြက္ခဲ့မိသည္။
ကၽြန္မေနာက္မွ ေျပးလိုက္လာေသာ ေျခသံ
ေတြကို ကၽြန္မၾကားေနရသည္။ငယ္ငယ္ေလး
ကတည္းက ရင္းႏွီးခဲ့ရသည့္ ေမာင့္ရဲ႕ေျခသံ
ေတြ။

-ေမာင့္ရဲ႕သစၥာေဖာက္ျခင္း ခံလိုက္ရျပီဟူ
ေသာအသိက ကၽြန္မႏွလံုးသားကို နာက်င္ေစ
ကာ ကၽြန္မပါးေပၚသို႔ မ်က္ရည္စေတြ အတားအဆီးမဲ့စြာ စီးက်လာခဲ့သည္။

-ေျပးေနေသာ ကၽြန္မလက္ကို လွမ္းဆြဲ၍
ေမာင္က ကၽြန္မကိုယ္ကို ေပြ႔ဖက္ကာ သူ႔ရင္ခြင္ထဲတြင္ကၽြန္မကိုခ်ဳပ္ထားေလသည္
ကၽြန္မေမာင့္ရင္ခြင္ထဲမွ ရုန္းကန္ရင္း ငိုေနမိ
သည္။ေမာင္က ရုန္းေနေသာ ကၽြန္မအား
အတင္းေပြ႔ဖက္ရင္း………

"ယြန္း ေမာင္ေျပာတာခဏနားေထာင္ေပးပါ"

"ဟင့္အင္း မေျပာနဲ႔ မၾကားခ်င္ဘူး"

"ေမာင္ ယြန္းကိုပဲခ်စ္တာပါ အဲ့တာကို ယြန္း
ယံုၾကည္ေပးပါ"

-က်ြန္မ ေမာင့္ရင္ခြင္ထဲမွ ရုန္းထြက္၍ ႏွလံုး
သား၏နာက်င္မႈေၾကာင့္ မရည္ရြယ္ဘဲ
ေမာင့္ပါးကို ျဖန္းခနဲရုိက္လိုက္မိသည္။

"လိမ္တာ လူလိမ္"

-ကၽြန္မ ေမာင့္ကိုေအာ္လိုက္မိသည္။ေမာင့္ပါး
ေတြ နီရဲလာကာ ေမာင့္မ်က္ဝန္းေတြထဲမွာ
မ်က္ရည္ေတြ ရစ္ဝဲလာသည္။ေမာင္က
ကၽြန္မမ်က္ဝန္းေတြကို စိုက္ၾကည့္လိုက္သည္
မုန္းတီးေသာ အၾကည့္မ်ိဳးေတာ့မဟုတ္။စိတ္
ထိခိုက္သြားေသာ အၾကည့္မ်ိဳးပင္ ျဖစ္သည္။

"ယြန္းရယ္ မင္းလုပ္ရက္တယ္ေနာ္"

-ေမာင့္အသံမွာ သိသိသာသာ တုန္ခါေနသည္
ကၽြန္မ ေမာင့္မ်က္ဝန္းေတြကို ရင္မဆိုင္ရဲ
ေတာ့၍ ေက်ာခိုင္းထြက္လာခဲ့သည္။အဲ့ေန႔
တေန႔လံုး ကၽြန္မငိုေနမိသည္။မ်က္ရည္ေတြ
ခမ္းေလာက္သည္အထိ ကၽြန္မအခန္းတံခါး
ပိတ္ကာ ေအာ္ငိုေနမိသည္။

-ေမာင့္သူငယ္ခ်င္းေတြ ေျပာျပခ်က္အရ ထို
မိန္းကေလးက သခ်ၤာေမဂ်ာက ကြင္း။မာန
အရမ္းၾကီးျပီး ေတာ္ရုံတန္ရုံေယာက်္ားေတြ
ကို လူလို႔ပင္မထင္။ထို႔ေၾကာင့္ ေမာင့္သူငယ္
ခ်င္းေတြက ေမာင္ႏွင့္အေလာင္းကစားလုပ္
၍ ထိုမိန္းကေလးကို လိုက္ခိုင္းခဲ့သည္။

-ေမာင္က အေပ်ာ္သေဘာျဖင့္ လက္ခံခဲ့ေသာ္
လည္း ထိုမိန္းကေလးက ေမာင့္ကိုစြဲလန္းခဲ့
သည္ဟု ဆိုသည္။ဘယ္လိုအေၾကာင္း
ေၾကာင္းျဖစ္ျဖစ္ ေမာင့္ကို ကၽြန္မစိတ္ဆိုးခဲ့
သည္။

-ေမာင္က အရင္နဲ႔မတူေတာ့။ရည္းစားေတြကို
ထည္လဲတြဲသည္။ေက်ာင္းလဲပံုမွန္မတတ္။
သူငယ္ခ်င္းေတြႏွင့္ အခ်ိန္ျဖဳန္းေနသည္က
မ်ားသည္။ကၽြန္မကို ေတြ႔သည့္အခါတိုင္း
စီးကရက္ကို ရႈိက္၍ ေသာက္သည္။တခါတ
ခါ ေမာင္အရက္ေသာက္လာ၍ို႔ ေမာင့္အေဖ
ဆူသည့္အသံကို အိမ္ကေန က်ြန္မအတိုင္း
သားၾကားေနရသည္။ဒါေတြအားလံုး ကၽြန္မ
ကို ရြဲ႕ေနမွန္း ကၽြန္မသိသည္။

-ေမာင့္အေမက ကၽြန္မကို ေမာင့္အား စကား
ေျပာခိုင္းသည္။က်ြန္မေျပာရင္ ရမယ္ဆိုတာ
ေမာင့္အေမက သိေနသည္။

-မွားခဲ့တဲ့သူက ေမာင္ပါ။
ေမာင္သာ ကၽြန္မကို ႏွစ္ၾကိမ္ေလာက္ျဖစ္ျဖစ္
ေတာင္းပန္ခဲ့ရင္ ေမာင့္ကိုကၽြန္မခြင့္လႊတ္ဖို႔
အသင့္ပါ။

-ကၽြန္မက မိန္းကေလးပါ။မိန္းကေလးဆိုတာ
ႏူးညံ့တဲ့ႏွလံုးသားကို ကိုခ်စ္ရတဲ့သူ မျမင္ရ
ေအာင္ မာေက်ာတဲ့စိတ္ဓာတ္ေတြနဲ႕ ဖံုးကြယ္
ထားရတာပါ။

-ေမာင္နဲ႔ကၽြန္မ တျဖည္းျဖည္း ေဝးကြာသြား
သလို ခံစားရသည္။က်ြန္မရဲ႕ႏွလံုးသားကို
ေမာင္ ဒုတိယအၾကိမ္နင္းေခ်ခဲ့သည္။ကၽြန္မ
အခ်စ္ဆံုးသူငယ္ခ်င္းႏြယ္ႏွင့္ေမာင္ ခ်စ္သူ
ေတြျဖစ္ခဲ့သည္။ႏြယ့္ကို ေမာင္အသံုးခ်ေန
မွန္း ကၽြန္မသိသည္။

-ကၽြန္မေရွ႕ဆို ေမာင္ ႏြယ့္ကို ပိုဂရုစိုက္ျပတတ္
သည္။ျပီး နားမလည္ႏိုင္သည့္ အၾကည့္မ်ိဳး
ျဖင့္ က်ြန္မကိုေမာင္ေငးၾကည့္ေနတတ္သည္။
ေမာင့္ကို ခ်စ္တဲ့အခ်စ္ေတြက တျဖည္းျဖည္း
အမုန္းေတြအျဖစ္ ေျပာင္းလဲလာခဲ့သည္။
ကၽြန္မ ေမာင့္ကို အရမ္းခ်စ္လို႔ ခြင့္မလႊတ္ႏိုင္
ခဲ့။

-ကၽြန္မလဲ ေမာင့္ကိုရြဲ႕သည့္အေနျဖင့္ ေမာင့္
သူငယ္ခ်င္းဝင္းမင္းႏွင့္ တရင္းတႏွီး ဆက္
ဆံခဲ့သည္။ဝင္းမင္းခ်စ္ခြင့္ပန္ေတာ့ စဥ္းစား
ေပးမည္ဟု က်ြန္မေျဖခဲ့သည္။ဒီစကားကို ေမာင္ျပန္္ႀကားမယ္ဆိုတာကၽြန္မသိေနတယ္ေလ။အဲ့ေန႔ကစျပီး ေမာင္အရင္ကထက္
အေျခအေနပိုဆိုးလာခဲ့သည္။

-ေန႔တိုင္းလိုလို ရန္ျဖစ္သည္။အရက္လဲ
ေသာက္သည္။အဆိုးဆံုးကေတာ့ ေမာင္အိမ္
ကေန တပတ္တိတိ ေပ်ာက္သြားခဲ့သည္။
ကၽြန္မေမာင့္အတြက္ စိတ္ပူခဲ့ရသည္။ေန႔
တိုင္းလိုလို ဝရံတာကေန ေမာင္ျပန္လာျပီ
လားဟု ေမ်ွာ္ေနမိသည္။

-တေန႔ ကၽြန္မဆီကို စာတေစာင္ ေရာက္လာ
သည္။စာကို ဖြင့္ဖတ္လိုက္ေတာ့ ေမာင့္လက္
ေရးဝိုင္းဝိုင္းေလးေတြက က်မကို ဆီးၾကိဳေန
သည္။

-ေမာင္နဲ႔ေတြ႔ေနက် စြယ္ေတာ္ပင္ေအာက္ကို
လာခဲ့ပါတဲ့။

-က်မစြယ္ေတာ္ပင္ေအာက္က ခံုတန္းေလး
တြင္ ေမာင့္ကို ထိုင္ေစာင့္ေနမိသည္။ေမာင္
နဲ႔အတူ ေပ်ာ္ရႊင္ခဲ့သည့္ စြယ္ေတာ္ပင္ၾကီးက
သူမဟုတ္သလို ျငိမ္သက္ေနသည္။ပတ္ဝန္း
က်င္ကလဲ တိတ္ဆိတ္လြန္းလွသည္။တခါ
တခါ ေလေျပေလညင္းတို႔က ညင္ညင္သာ
သာေလး တိုက္ခတ္သြားသည္။ကၽြန္မေျခသံ
တိုးတိုးေလးၾကား၍ မတ္တပ္ရပ္ကာ ေနာက္သို႔လွည့္ၾကည့္လိုက္သည္။

-မေတြ႔ရသည့္ခုနစ္ရက္အတြင္း ေမာင္
အေတာ္ပိန္သြားသည္။မ်က္ကြင္းေတြလည္း
ေခ်ာင္က်သြားသည္။ေမာင့္ပံုစံမွာ လူမမာႏွင့္
ပင္ တူေနသည္။ေမာင္က ကၽြန္မအနားတိုး
လာျပီး မွိန္ေဖ်ာ့ေသာ မ်က္ဝန္းအစံုတို႔ျဖင့္
က်ြန္မကို ၾကည့္ကာ-

"ယြန္း ေမာင့္ကိုမုန္းေနျပီလား"

-ေမာင့္အသံက ညင္သာလြန္းလွသည္။ကၽြန္မ
ဘာမွျပန္မေျဖဘဲ ေမာင့္ကိုေအးစက္စက္
ၾကည့္လိုက္သည္။

"ေမာင္ေတာင္းပန္ပါတယ္ ယြန္းသာခြင့္ျပဳ
မယ္ဆိုရင္ ေမာင္ယြန္းနဲ႔အစကေန ျပန္စခ်င္
တယ္"

-ကၽြန္မ မဲ့ျပံဳးျပံဳးလိုက္မိသည္။

"အစကေန ျပန္စဖို႔အေဝးၾကီးကို ေရာက္ေနျပီ
  အဆိုးဆံုးကေတာ့ ကၽြန္မႏွလံုးသားမွာ
ေမာင့္အတြက္ ေနရာမရွိေတာ့ဘူး"

"ေမာင္မရွိဘဲ ယြန္းဘဝကို ေရွ႕ဆက္ႏိုင္လား"

"ေသခ်ာတာေပါ့"

"ေကာင္းပါျပီ ဒါဆိုလဲ ေမာင္ထြက္သြားေပးပါ့
မယ္ အဲ့အခါက်ရင္သာ ေမာင့္ကိုေမ့ျပီး ယြန္း
ဘဝကို အသစ္ျပန္စပါ ေမာင္အေဝးကေနပဲ
ယြန္းေပ်ာ္ဖို႔ ဆုေတာင္းေပးပါ့မယ္"

-လွည့္ထြက္သြားေသာ ေမာင့္ရဲ႕ေက်ာျပင္ကို
ကၽြန္မမ်က္စိတဆံုး ေငးၾကည့္ေနမိသည္။

-ေမာင့္ကိုမုန္းတယ္ ဆိုတာကလည္း ေမာင့္အ
ေပၚကို အရမ္းေမ်ွာ္လင့္မိလို႔ မုန္းမိတာပါ
ေမာင္ရယ္။

-ကၽြန္မငိုသံအခ်ိဳ႔ကိုံၾကား၍ အိပ္ေပ်ာ္ေနရာမွ လန္႔ႏိုးလာခဲ့သည္။ေအာက္ထပ္ေရာက္ေတာ့
ေမာင့္အေမႏွင့္ကၽြန္မအေမ ငိုေနတာကို ေတြ႔
လိုက္ရသည္။ေမာင့္အေမက ကၽြန္မကို ေတြ႔
ေတာ့ ငိုသံမွာ ပို၍က်ယ္ေလာင္လာျပီး……

"သမီးေရ ေမာင္ ေမာင္ဆံုးျပီ"

-ေမာင့္အေမ ငိုသံပါၾကီးႏွင့္ ေျပာလိုက္သည့္
စကားေၾကာင့္ ကၽြန္မတုန္လႈပ္သြားမိသည္။

"မဟုတ္ပါဘူး အန္တီရယ္ ေမာင္ကမေန႔ကပဲ
သမီးနဲ႔ေတြ႔တာေလ အန္တီတို႔စေနတာ
မလား"

-က်ြန္မေမ်ွာ္လင့္ခ်က္ျဖင့္ လွမ္းေမးလိုက္
သည္။

"မေန႔က သမီးနဲ႔ေတြ႔ျပီးအျပန္ ေဆးထိုးအပ္
တန္းလန္းနဲ႔ ေသေနတာတဲ့ သမီးသာ သူ႕ကို
ခြင့္လႊတ္ခဲ့ရင္ သူေဆးျဖတ္ျပီး သမီးနဲ႔ဘဝ
သစ္ ျပန္စဖို႔ သူဆံုးျဖတ္ထားတာတဲ့ေလ
ေမာင္ကသမီးကိုသိပ္ခ်စ္ရွာတာ။သူေမ်ွာ္လင့္ထားသလို ျဖစ္မလာေတာ့ လုပ္မိလုပ္ရာ လုပ္
တယ္ ထင္ပါရဲ႔ကြယ္"

-အေမ႔ရဲ႕စကားသံကို ၾကားေတာ့ က်မႏွလံုး
သားကို ဓားႏွင့္ အခ်က္ေပါင္းမ်ားစြာ ထိုးႏွက္သလို ခံစားရသည္။ႏွလံုးသားမွာ
နာက်င္လြန္းလို႔ ေဆာက္တည္ရာမရဘဲ
ေတာင့္ေတာင့္ၾကီး ရပ္ေနမိသည္။အေျခအ
ေနကို ရိပ္မိေသာ အေမက က်မထံသို႔ ေျပးလာ၍ က်မကိုဖက္ကာ-

"ငိုခ်င္ရင္ငိုခ်လိုက္ေလ သမီး အဲ့လိုၾကီး မေန
ပါနဲ႔ သမီး သမီး"

-က်မ၏ရင္ဘတ္ထဲမွာ အသက္ရႈမဝသလို
ခံစားရသည္။က်မဘာကိုမွ မျမင္ေတာ့။
အေမွာင္အတိက်သြားေလသည္။

-က်မႏိုးလာေတာ့ အေမက ေဘးမွာ တရႈံ႕ရႈံႈႏွင့္ ငိုေနေလသည္။

"သမီး ႏိုးျပီလား အေမတို႔ေမာင္ရဲ႕ေနာက္ဆံုး
ခရီးကို လိုက္ပို႔ရေအာင္ေနာ္ ေမာင္ကသမီးကို
ေတြ႔ခ်င္လို႔ ေစာင့္ေနတယ္"

"ဟုတ္သားပဲ ေမာင္သမီးကို ေစာင့္ေနတယ္
စြယ္ေတာ္ပင္ေအာက္မွာေလ သမီးေမာင့္ကို
သြားေတြ႔ရမယ္ ေတာ္ၾကာေမာင္စိတ္ဆိုးေန
အံုးမယ္"

-ေျပာေျပာဆိုဆို ေမာင္ရွိရာေနရာသို႔ က်မ
ေျပးထြက္လာခဲ့သည္။က်မ ေမာင့္ကို သိပ္
ေတြ႔ခ်င္လွျပီ။

-စြယ္ေတာ္ပင္ေအာင္ေရာက္ေတာ့ အက်ီႋ
အျဖဴေရာင္ ဝတ္စံုေလးႏွင့္ ေမာင့္ကို က်မ
ေတြ႔လိုက္ရသည္။က်မကို ျမင္ေတာ့ ေမာင္က
အေတာက္ပဆံုးအျပံဳးေတြနဲ႔ ျပံဳးျပသည္။
က်မ ေမာင့္ရင္ခြင္ထဲသို႔ ေျပးဝင္လိုက္သည္။
ေမာင္လဲ က်မကို ေပြ႔ဖက္ထားသည္။

"ေမာင့္ကို အရမ္းခ်စ္တယ္"

-ေမာင္က တိမ္တစဆိုရင္ က်မက ေကာင္း
ကင္ၾကီးပါ။ေမာင္ဘယ္ေလာက္ပဲ ေမ်ာလြင့္
ေမ်ာလြင့္ ေကာင္းကင္ၾကီးရဲ႕ အျပင္ဘက္ေတာ့ မေရာက္ႏိုင္ပါဘူး။

-လူေတြက ေျပာတယ္။က်မက ယဥ္ယဥ္ေလး
ရူးေနတာတဲ့။တကယ္ေတာ့ က်မမရူးပါဘူး။
ေမာင္ က်မအနားမွာ တခ်ိန္လံုး ရွိေနတာကို
မရွိဘူးလို႔ ေျပာေနတဲ့ သူတို႔ေတြသာ ရူးေန
တာ။က်မက ေမာင္နဲ႔အတူ တိမ္ေတြရဲ႕ ေမ်ာ
လြင့္ရာကို လိုက္ဖို႔အသင့္ပဲ။

                     ေဟမာန္ေအာင္
(ဒီဝတၳဳေလးက က်မဒုတိယႏွစ္မွာ ေရးသား
ခဲ့တဲ့ ဝတၳဳတိုေလးတပုဒ္ျဖစ္ပါတယ္။က်မ
ပတ္ဝန္းက်င္မွာ ျမင္ေတြ႔ေနရတဲ့ အခ်စ္ကို
ကစားေနၾကတဲ့ ဆယ္ေက်ာ္သက္အရြယ္
ေကာင္ေလးေတြႏွင့္အခ်စ္ကိုကိုးကြယ္သည့္
အရြယ္ မိန္းကေလးအေၾကာင္းကို အေျခခံ၍
ေရးသားထားျခင္း ျဖစ္ပါသည္။အခ်စ္ကို
ကစားရာမွ ဘဝပ်က္တတ္သလို ႏွလံုးသားလဲဒဏ္ရာ ရတတ္ေၾကာင္း အသိေပးလို၍ ေရးသားထားျခင္း ျဖစ္ပါသည္။ဒီဝတၳဳေလးက က်မရဲ႕ပထမဆံုး
စာမူျဖစ္တဲ့အတြက္ ခ်ိဳ႕ယြင္းခ်က္ေတြအမ်ား
ၾကီးပါရွိပါတယ္။သည္းခံျပီး ဖတ္ေပးၾကတဲ့
စာေပခ်စ္သူေတြကို ေက်းဇူးတင္ရွိပါသည္။)

၂၀၁၆ခုႏွစ္ထုတ္ ရုပ္ရွင္ေတးကဗ်ာမဂၢဇင္း
တြင္ ထည့္သြင္းေဖာ္ျပျခင္း ခံခဲ့ရသည္။

Post a Comment