ကြင္းပိုင္းရွိတဲ့လယ္

ကြင္းပိုင္ရွိတဲ႔လယ္

ကိုယ္ေတြ႕ျဖစ္ရပ္မွန္ေလးပါ။   (စ / ဆံုး)

ကြ်န္ေတာ့္အေမက ဘုန္းစိုးႀကီးရြာကပါ။
မတ္ပဲခ်ိန္ဆိုေတာ့ ကြ်န္ေတာ္တို႔မိသားစု ရြာကို
ပဲသိမ္းသြားခဲ႔ပါတယ္။ ကြ်န္ေတာ္က အန္တီလယ္ဘက္ကိုလိုက္ခဲ႔ပါတယ္။လႊစင္နဲ႔
ဘုန္းစိုးႀကီးႀကားေလာက္မွာပါ။ကြ်န္ေတာ္လည္း
သူ္ငယ္ခ်င္းနဲ႔ ပဲတင္မဲ႔ အန္တီလွည္းေပၚမွာလိုက္ခဲ႔ပါတယ္။လယ္ထဲ
ေရာက္ေတာ့ ကြ်န္ေတာ္က၇တန္္းပဲရွိေသးတာကိုး။ကေလးဆိုေတာ့လယ္ထဲမွာပတ္ေဆာ့တာေပါ့။လႊစင္ရြာက
ပိုင္တဲ႔လူ ဦးသိန္းထြန္းလယ္မွာ ေတာင္းတစ္လံုးအသစ္ကိုေတြ႔တယ္။ဟာ ဟိုးမွာ
ေတာင္းအေကာင္းႀကီးက ြသူငယ္ခ်င္း သားခ်စ္
ေျပာေတာ့ ငါယူမယ္ကြာ ငါျမင္တာငါယူမွာေပါ့တဲ႔
ကြ်န္ေတာ္လည္း ကိုယ္ရကိုယ္ယူကြာ ဆိုျပီး
အရင္ေျပးတာေပါ့ အနားေရာက္ေတာ့ေတာင္းက
ဖင္အေပါက္ႀကီးဟူးးးးးေမာလိုက္တာ
ေမာရက်ိဳးမနပ္ဘူးကြာ ကြ်န္ေတာ္လည္း
ကန္လိုက္တယ္ ။သားခ်စ္က ဟားးဟားဟားး
တို႔ေတြအစုတ္ႀကီးကိုလုရတယ္လို႔ ေတာင္းထဲမွာ
ခြက္ေလးတစ္ခြက္ ခြက္ကနွီးေလးနဲ႔လုပ္ထားတာဗ် ေက်ာရင္းကပ္
အမႊာလားဘဲေပါ့။ေတာင္းေလးလည္းလြင့္ထြက္သြားတာပဲ။ပဲကလည္းတင္ျပီးေနေတာ့ လွည္းနဲ႔
ျပန္လိုက္သြားခဲ႔တယ္။သားခ်စ္ေရ သြားမယ္
လွည္းျပီးေနပီ။ေအး ငါႏြားတစ္ေကာင္သြားဆြဲ
အံုးမယ္။အင္းဟာမင္းဆြဲ ငါဆြဲရဲဘူးကြာ။သူက
ဘုန္းစိုးႀကီးသားေလ။သူဆြဲလည္းျပီးလွည္းတက္
လိုက္တယ္။ကြ်န္ေတာ့အကို ဝမ္းါကြဲေမာင္းျပီး
ျပန္လာတာေပါ့။အိမ္က်အေမနဲ႔ေတြ႔ေတာ့ ကိုယ္
ကံဆိုးတာကိုသြားေျပာတယ္။အေမသားေတာင္း
တစ္လံုးအသစ္ေလးေတြ႔တာအနားေရာက္ေတာ့
ုေတာင္းကအစုတ္ႀကီး။ ဟယ္ နင္ကိုသိန္းထြန္းလယ္ထဲကလား သိဘူးအေမ
ေတာင္းကေပါက္ေနတာ အထဲမွာလည္း ခြက္ေလးနဲ႔ အေမက ေခါခြက္ကိုကန္မိျပီ နင္
ေသလိမ့္မယ့္တဲ႔ ကြ်န္ေတာ္လည္းေႀကာက္သြားတယ္။အေမက
ဟိုေျပာဒီေျပာနဲ႔ေတာင္းပန္ေနတယ္။ကေလးက
မသိလို႔ပါနဲ႔။ညက်အိပ္ေတာ့ အိပ္မက္ေတာ့တာပဲ
ေဘးကလူႀကီး အေမ့ကို နင္သားေသးေပါက္
ခိုင္းအံုးေလ အေမကဘာျဖစ္လို႔တဲ႔ သူက
နင့္သားက ေသးမွေပါက္မရတာ။ကြ်န္ေတာ္
အိပ္ယာကနိုးသြားတယ္ ဆီးအရမ္း
ေအာင့္ေနတာ အေပါ့သြားေတာ့ သြားမရဘူး။
ကြ်န္ေတာ္လည္း အေမဆီးေအာင့္ေနတာ
သားမေနနိုင္ဘူး။အေဖက ဆီးသြားတဲ႔ေဆး
ေသာက္ခိုင္းတယ္ ေသာက္လည္းျပီး
ႀကက္သြန္နီနဲ႔သႀကားစားတဲ႔ မေပ်ာက္ပါဘူး။
အေမလည္းရိပ္မိတာနဲ႔ ဆရာေတြသြားေခၚတာ။
ကြ်န္ေတာ့အန္တီနဲ႔ အခ်ိန္ကလည္း အခ်ိန္ေကာင္းပဲေလ ၁၁ခြဲေက်ာ္ေနျပ။ီ
ကြ်န္ေတာ္လည္းေအာင့္လြန္းလို႔ ငိုေနရတာ။
ဘုန္းစိုးႀကီးမွာ စကၠဗ်ဴဟာဂိုဏ္းေတြေပါတယ္။
သူတို႔ေရာက္လာတယ္ ၃ေယာက္ဗ်။
နွစ္ေယာက္ ဦးမင္းထြဋ္ ဦးမင္းမင္းထြန္း ေနာက္
တစ္ေယာက္ကိုေတာ့ေမ့ေနျပီ။ေက်းဇူးရွင္ကို
မေလးစားတာမဟုတ္ပါဘူး။သူတို႔က သား
ဘုရားကိုဦးတိုက္ ဟုတ ္လို႔ ကြ်န္ေတာ္လည္းဦးတိုက္လိုက္တယ။္
သူတို႔လည္းဦးတိုက္ ပုတီးစိပ္ျပီး မ မေဌး
ေရတစ္ခြက္ေလာက္ ေအး ေအး မင္းထြဋ္ေရ
ေရတစ္ခြက္ခပ္လာတယ။္ ကြ်န္ေတာ့္ဘက္ကိုလွည့္ ဂါထာကိုရြတ္ျပီး
အင္းစာရြက္ကို မီးနဲ႔ရိႈ႕လိုက္တယ။္ ျပာကိုေရခြပ္ထဲထည့္ျပီး သားေလးေသာက္လိုက္
ကြ်န္ေတာ္လည္းေသာက္လိုက္တယ။္
ဆီးသြားႀကည့္ေတာ့အေကာင္းပဲ ယူပစ္သလို
ေပ်ာက္သြားတာပဲဗ်ာ ။ကြ်န္ေတာ္လည္းေပ်ာ္
သြားတာေပါ့ ။အေမကလည္း ေက်းဇူးတင္လိုက္တာဟာ နင္တို႔ရွိလို႔ေပါ့
ပိုက္ဆံကိုးေထာင္ေပးျပီး သားဆရာေတြကိုကန္ေတာ့လိုက္ ဟုတ္ ကြ်န္ေတာ္လည္းဆရာေတြကိုကန္ေတာ့လိုက္
ပါတယ္ တစ္ေထာင္ကို ဘုရားစင္က ကန္ေတာ့ပြဲ
ကို အေမက ထိုးလိုက္ပါတယ္ ။ကံေကာင္းေပလို႔ ဆရာေတြက ကေလးကလည္း သိလို႔လုပ္တာ
မဟုတ္ဘူးေလ ကြင္းပိုင္ကလည္း သူတို႔ရွိတာ
ျပလိုက္တာပါ အေဖက သားျပန္အိပ္ေတာ့ ကြ်န္ေတာ္လည္း အိပ္ရာထဲျပန္အိပ္လိုက္ပါေတာ့
တယ္။ဆရာေတြကိုျပန္လိုက္ပို႔ျပီး အေမျပန္လာ
တာကို ကြ်န္ေတာ္မသိေတာ့ပါဘူး။
  ပရေလာကသား နာနာဘာဝေတြက
  သူတို႔ကိုမျမင္လို႔ အျပစ္လုပ္မိရင္
  ခြင့္မလႊတ္ႀကပါဘူးးး
  ေျခေထာက္ကမ်င္းတဲ႔ ကြ်န္ေတာ္
  ဒီေန႔အထိ ေခါခြပ္နဲ႔ က်တ္အိမ္ေလးေတြကို္
  ျမင္ရင္ ေေဝးေဝးကပဲ ေရွာင္သြားပါျပီ။

         
  အမွားရွိရင္လည္းအားလံုး.....
           နားလည္ေပးႀကပါခင္ဗ်ာ.....
                       ေက်းဇူးတင္ပါတယ္.....

Post a Comment