ထမိမ္​ၿခံဳစုန္​းလင္​းတ

႐ႊရင္ေက်ာ္၏ ဘယ္လက္ညိႈးအစြမ္း ႏွင့္ ထမိန္ၿခံဳ စုန္းလင္းတ ညီအမ



•• " ေ႐ႊရင္ေက်ာ္၏ ဘယ္လက္ညိႈးအစြမ္း ႏွင့္ ထမိန္ၿခံဳ စုန္းလင္းတ ညီအမ "

ကြၽႏ္ုပ္သည္ ေ႐ႊရင္ေက်ာ္ ဣစ ၦာသယ မဟိဒၶိ ပညာႏွင့္ ပါတ္သက္၍ ကံေကာင္းသူ တစ္ေယာက္ျဖစ္၏။ ကံေကာင္းသည္ဟု ယူဆ၏။

ကြၽႏ္ုပ္၏မိခင္သည္ ကြၽႏ္ုပ္အား ေမြးဖြားရန္ ၂ ရက္ေက်ာ္ ဗိုက္နာခဲ့ရသည္ ဆို၏။ ဗိုက္နာပင္ နာေနေသာ္ျငား ေမြးဖြားျခင္း မရွိဘဲ နာက်င္ျခင္း ေဝဒနာကို ခံခဲ့ရသည္ ဆို၏။

ကြၽႏ္ုပ္၏ ဖခင္သည္ ေ႐ႊရင္ေက်ာ္ ဣစ ၦာသယ မဟိဒၶိ ေစဂိုဏ္းမွ ေက်းဇူးရွင္ အေဖႀကီးဦးျမခင္၏ တပည့္ ျဖစ္၏။ ကြၽႏ္ုပ္မိဘမ်ား၏ ေနအိမ္သည္ အေဖႀကီး ဦးျမခင္ ေနထိုင္ရာ ဇီဇဝါလမ္းေပၚတြင္ နီးကပ္စြာ တည္ရွိ၏။ ထို႔ေၾကာင့္ ကြၽႏ္ုပ္မိခင္ မီးမဖြားႏိုင္ေသးေၾကာင္းကို အေဖႀကီး ဦးျမခင္မွ သိရေလသည္။

အေဖႀကီး ဦးျမခင္သည္ ကြၽႏ္ုပ္၏ ဖခင္အား " ငါ့သား စိတ္မပူနဲ႔ ၊ အေဖ ေရစင္ေပးလိုက္မယ္ ၊ ငါ့သမီးကို တိုက္လိုက္၊ မၾကာဘူး ေမြးလိမ့္မယ္ " ဟုဆိုကာ ေရစင္တစ္ခြက္ ေပးခဲ့၏။ ထိုေရစင္အား ကြၽႏ္ုပ္၏ မိခင္မွ ေသာက္ၿပီးသည့္ေနာက္ နာရီပိုင္း အတြင္းတြင္ ကြၽႏ္ုပ္အား အခက္အခဲမရွိ ေမြးခဲ့ေလသည္။

ကြၽႏ္ုပ္၏အမည္ကိုလဲ အေဖႀကီး ဦးျမခင္မွပင္ ေပးခဲ့ျခင္း ျဖစ္၏။ ကြၽႏ္ုပ္၏ ဖခင္အား " ငါ့သား၊ မင္းရဲ႕သား နာမည္ မင္းမေပးနဲ႔ ၊ ငါေပးမယ္ " ဟု ဆိုကာ ေပးခဲ့ျခင္း ျဖစ္၏။

ကြၽႏ္ုပ္၏ နာမည္အရင္းမွာ " ေအာင္ေက်ာ္ေက်ာ္ " ျဖစ္၏။ ေအာင္၏ အေနာက္တြင္ ပါေသာ ေက်ာ္ ၂ လုံးသည္ ဖခင္၏ အမည္ကို ယူျခင္း မဟုတ္ဘဲ ေ႐ႊရင္ေက်ာ္မွ ေက်ာ္ကိုယူ၍ ေပးျခင္း ျဖစ္ေၾကာင္း အေဖႀကီးဦးျမခင္က ေျပာခဲ့သည္ ဆို၏။

ထိုအရာသည္ မထူးဆန္းေသာ္ျငား ကြၽႏ္ုပ္ကမူ ကံေကာင္းျခင္းဟု ခံယူ၏။

ကြၽႏ္ုပ္၏ ဖခင္သည္ ေ႐ႊရင္ေက်ာ္ ဣစ ၦာသယ မဟိဒၶိ ေစဂိုဏ္းမွ ဆရာတစ္ေယာက္ ျဖစ္ေသာေၾကာင့္ ေနအိမ္တြင္ တပည့္တပန္းမ်ား ေန႔စဥ္ လာေရာက္တတ္၏။ ထိုတပည့္မ်ားအား ကြၽႏ္ုပ္၏ ဖခင္မွ ပေယာဂ ကုထုံးကုကြက္မ်ား ၊ ပညာ ႏွင့္ သက္ဆိုင္ေသာ အေၾကာင္းအရာမ်ားကို ဆုံးမ သင္ၾကားရ၏။ ထိုအေၾကာင္းအရာမ်ားကို ကြၽႏ္ုပ္ ကေလးဘဝကပင္ အခါမ်ားစြာ နားေထာင္ခြင့္ရခဲ့၏။

ဤသို႔ ေန႔စဥ္ဆိုသလို ေ႐ႊရင္ေက်ာ္ ဣစ ၦာသယ မဟိဒၶိေစဂိုဏ္း ႏွင့္ ပါတ္သက္ေသာ စည္းမ်ဥ္း စည္းကမ္းမ်ား နားေထာင္ခြင့္ ရခဲ့ျခင္းသည္ ( အျခားသူမ်ားအတြက္ )ထူးဆန္းမည္ မဟုတ္ဟု ေျပာႏိုင္၏။ သို႔ေသာ္ ကြၽႏ္ုပ္ကမူ ကံေကာင္းသည္ဟု ခံယူ၏။

အေဖႀကီးဦးျမခင္၏ တပည့္မ်ား ( ဖခင္၏ ပညာညီအကိုမ်ား ) သည္လည္း မၾကာခဏဆိုသလို လာေရာက္ လည္ပတ္ေလ့ရွိ၏။ ထိုဆရာႀကီးမ်ားထံမွ ( ဂိုဏ္းေတာ္ႏွင့္ ပါတ္သက္၍ ) တန္ဖိုးမျဖတ္ႏိုင္ေသာ ဗဟုသုတမ်ား ၊ ေဆာင္ရန္ ေရွာင္ရန္မ်ားစြာ သိခဲ့ရ၏။

ဤအျဖစ္သည္ မထူးဆန္းေသာ္ျငား ဤသို႔ ဆရာႀကီးမ်ား၏ အေတြ႕အႀကံဳကို အခါမ်ားစြာ ခံယူခြင့္ရျခင္းသည္ ကံေကာင္းသည္ဟု ကြၽႏ္ုပ္ ခံယူ၏။

ထိုဆရာႀကီးမ်ားစြာ၏ ဂိုဏ္းေတာ္ႏွင့္ ပါတ္သက္ေသာ အေတြ႕အႀကံဳမ်ားသည္ လြန္စြာ အံ့ၾသဖြယ္ ျဖစ္၏။ လြန္စြာ မွတ္သားဖြယ္ ျဖစ္၏။ တစ္ခ်ိဳ႕ေသာ အေၾကာင္းအရာမ်ားသည္ ( ေ႐ႊရင္ေက်ာ္ ဣစ ၦာသယ မဟိဒၶိေစဂိုဏ္းဝင္ မဟုတ္သူမ်ားအတြက္ ) မယုံၾကည္ ႏိုင္ေလာက္ေအာင္ ထူးဆန္းလွ၏။

မွတ္မွတ္ရရ ရွိသည္မ်ားစြာအနက္ အမွတ္တရ ျဖစ္ေနေသာ အေၾကာင္းအရာ အခ်ိဳ႕ကို တင္ျပလိုပါ၏။ အေဖႀကီး ဦးျမခင္တြင္ ေပ်ာ္ေပ်ာ္ေနတတ္ေသာ တပည့္တစ္ဦးရွိ၏။ ထိုသူသည္ ဆရာႀကီးတစ္ေယာက္လည္း ျဖစ္၏။

ထိုဆရာႀကီးအား ကြၽႏ္ုပ္၏ ဖခင္ ႏွင့္ သူငယ္ခ်င္းမ်ားက " ရွပ္ကိ " ဟု ေခၚၾက၏။ အဘယ္ေၾကာင့္ " ရွပ္ကိ " ဟု ေခၚၾကသနည္းဆိုေသာ္ ထိုဆရာႀကီးသည္ ေပ်ာ္ေပ်ာ္႐ႊင္႐ႊင္ ေနာက္ေနာက္ ေျပာင္ေျပာင္ ေနတတ္သူ ျဖစ္သည့္အေလ်ာက္ ပေယာဂ စမ္းသပ္သည့္အခါ " ေအာက္လမ္းအတိုက္ ရွိရင္ ကပ္ထား " ဟု ေျပာရမည့္အစား " ေအာက္လမ္း ရွပ္ကိ " ဟု စကားလိမ္ျဖင့္ ေျပာ၏။ သိုက္စဲြရွိလွ်င္ ကပ္ထားဟု ေျပာရမည္ကို " သိုက္စဲြ ရွပ္ကိ " ဟု ေျပာ၏။

ဂိုဏ္းေတာ္အား မရိုမေသ လုပ္ျခင္း မဟုတ္ေပ၊ သူ၏ ပင္ကိုယ္သဘာဝအရ ထိုသို႔ ေျပာျခင္းဟု သိရ၏။ ဤနည္းျဖင့္ ပေယာဂအစဲြမ်ားစြာကို ေပ်ာက္ကင္းေအာင္ ကုသခဲ့ေလသည္။ ထို႔ေၾကာင့္ ရင္းႏွီးေသာ ပညာညီအကိုမ်ားက ၎အား အမည္ရင္း မေခၚၾကဘဲ " ရွပ္ကိ " ဟုပင္ ေခၚၾကေလသည္။ ထိုသို႔ေခၚသည္ကို ထိုဆရာႀကီးမွ ေက်နပ္စြာ လက္ခံခဲ့၏။

ထို႔ျပင္ အေဖႀကီးဦးျမခင္၏ တပည့္လည္းျဖစ္ ၊ ဆရာႀကီးဦးတိုး ( ကဒုံကနိ ) ၏ တပည့္လည္း ျဖစ္ေသာ ဆရာႀကီးဦးဟန္တင္သည္ ပေယာဂ ဆန္းဆန္းျပားျပားမ်ား ကုသခြင့္ရေသာ ဆရာႀကီး တစ္ဦးျဖစ္၏။ ယခုတိုင္ သက္ရွိထင္ရွား ရွိေနဆဲ ျဖစ္၏။

ဆရာႀကီးဦးဟန္တင္ ကုသခဲ့ေသာ ပေယာဂ အစဲြမ်ားစြာအနက္ ယေန႔တိုင္ ကြၽႏ္ုပ္ အမွတ္ရေနဆဲ ကုထုံး ၂ ခုရွိ၏။ ပထမ ကုထုံးမွာ " ပုဏၰက ဓားကဲြ၊ မ်က္ရည္႐ႊဲ " ကုထုံးျဖစ္၍ ဒုတိယ ကုထုံးမွာ ယခု တင္ျပအပ္ေသာ " ေ႐ႊရင္ေက်ာ္၏ ဘယ္လက္ညိႈးအစြမ္း ႏွင့္ ထမိန္ၿခံဳ စုန္းလင္းတ ညီအမ " ကုထုံးျဖစ္၏။

ထိုကုထုံးမ်ား ျဖစ္ပြားခဲ့ရာ အရပ္ေဒသမ်ားကိုမူ ကြၽႏ္ုပ္ မမွတ္ေတာ့ေၾကာင္း ရိုးသားစြာ ဝန္ခံပါ၏။ ဆရာႀကီးဦးဟန္တင္ႏွင့္ ျပန္ေတြ႕ခြင့္ ရပါလွ်င္ အေသးစိတ္ ေဖၚျပေပးႏိုင္ေပမည္။

ဆရာႀကီး ဦးဟန္တင္ ကုသေပးခဲ့ေသာ ဤ " ေ႐ႊရင္ေက်ာ္၏ ဘယ္လက္ညိႈးအစြမ္း ႏွင့္ ထမိန္ၿခံဳ စုန္းလင္းတ ညီအမ " အစဲြသည္........
လြန္စြာ ေၾကာက္မက္ဖြယ္ေကာင္း၏။
လြန္စြာ အံ့ၾသဖြယ္လည္း ျဖစ္၏။
အတုယူဖြယ္လည္း ျဖစ္၏။
ခ်ီးက်ဴး ဂုဏ္ယူဖြယ္လည္း ျဖစ္၏။
ထို႔အတူ...........
သခၤန္းစာယူစရာလည္း ေကာင္းေလသည္။

~~~~~~~~

လြန္ခဲ့ေသာ ႏွစ္ေပါင္း ၃၀ ေက်ာ္ခန္႔၌ ဧရာဝတီတိုင္း ဘိုကေလးၿမိဳ႕နယ္ ကဒုံကနိ ေက်း႐ြာ ႏွင့္ မနီးမေဝး ႐ြာေလးတစ္႐ြာတြင္ ထူးဆန္းေသာ ပေယာဂ တစ္ခု ျဖစ္ေပၚခဲ့၏။

ထူးဆန္းေသာ ပေယာဂဟု ဆိုရျခင္းမွာ ထို႐ြာသား ေမာင္သန္းေအာင္(အမည္လဲႊ) သည္ ပေယာဂျဖစ္ခဲ့၏။ စုန္းတိုက္ ျဖစ္၏။ အပင္းလည္း မိထား၏။ ေမာင္သန္းေအာင္၏ မိသားစုမ်ားသည္ ေကာင္းႏိုးရာရာ အျခားပေယာဂ ဆရာမ်ားအား ပင့္ေဆာင္၍ ကုသေစ၏။
သို႔ေသာ္ မည္သည့္ဆရာမွ် ေပ်ာက္ကင္းေအာင္ မကုသႏိုင္ဟု ဆိုသည္။

ေမာင္သန္းေအာင္အား ျပဳစားထားေသာ အစဲြသည္ လြန္စြာ အစြမ္းထက္ေသာ စုန္းတိုက္ျဖစ္ေလရာ လာေရာက္ကုသေသာ ဆရာမွန္သမွ် လက္ေလ်ာ့ၾကရ၏။ ေျပးၾကရ၏။ ေျပးၾကရသည္ ဆိုသည္မွာ လာကုေသာ ဆရာမွန္သမွ်အား ေမာင္သန္းေအာင္အား ျပဳစားထားသည့္ စုန္းမ်ားမွ ထို႐ြာတြင္ ဆက္မေနႏိုင္ရန္ နည္းေပါင္းစုံျဖင့္ တိုက္ၾကေသာေၾကာင့္ ျဖစ္၏။

စုန္းမ်ားဟု ဆိုရျခင္းမွာ ေမာင္သန္းေအာင္အား ျပဳစားထားေသာ စုန္းသည္ တစ္ဦးတည္း မဟုတ္ပဲ စုန္းပညာတတ္ေျမာက္ေသာ ညီအမ ႏွစ္ေယာက္မွ ျပဳစားထားျခင္း ျဖစ္၏။

ထိုစုန္းညီအမသည္ အသက္ ၂၀ ဝန္းက်င္ အမ်ိဴးသမီးငယ္မ်ားသာ ျဖစ္၏။ တကၠသိုလ္ ေက်ာင္းသူ ေခတ္ပညာတတ္မ်ားလည္း ျဖစ္၏။
ထိုညီအမမ်ားကား ဗူး ေခၚ ပညာသည္မ်ားလည္း ျဖစ္၏။ ၎တို႔၏ အဘြားသည္ ထိုေက်း႐ြာ တစ္ေၾကာ၌ လူတိုင္း ေၾကာက္႐ြံ႕ရသည္ ကေဝပ်ံ အဆင့္ရွိ စုန္းမႀကီး ျဖစ္ေလသည္။

လာေရာက္ကုသၾကေသာ ပေယာဂ ဆရာတို႔သည္ မႏိုင္၍ ေျပးၾကသည့္အခါ ေကာင္းကင္ယံ၌ လင္းတႀကီး သုံးေကာင္သည္ တဂီးဂီး ေအာ္ဟစ္ကာ လိုက္၍ တိုက္ၾက၏။ ထိုအတိုက္ေၾကာင့္ အခ်ိဳ႕ဆရာမ်ားမွာ ရုတ္ခ်ည္းဆိုသလို လဲက် ေသဆုံးၾကရေလသည္။

ထို လင္းတႀကီး ၃ ေကာင္သည္ ဘြားေအျဖစ္သူ စုန္းမႀကီး ႏွင့္ ၎၏ ေျမး ၂ ေယာက္ျဖစ္ေလ၏။
စုန္းပညာအတတ္ျဖင့္ ထမိန္ၿခံဳကာ လင္းတ အသြင္ျဖင့္ တိုက္ၾကျခင္း ျဖစ္သည္။

သို႔ျဖင့္ ထုိစုန္းအတိုက္အား ကုသေပးပါရန္ ဆရာႀကီးဦးဟန္တင္အား လာေရာက္ ပင့္ၾကေလသည္။ ဆရာႀကီးသည္ ထိုအစဲြအေၾကာင္းကို ၾကားသိၿပီး ျဖစ္ေသာေၾကာင့္ အားတက္သေရာ လိုက္သြားခဲ့၏။

ေ႐ႊရင္ေက်ာ္ ဣစ ၦာသယ မဟိဒၶိေစဂိုဏ္း ဆရာတို႔သည္ ပေယာဂ ကုသရန္ သြားသည့္အခါ ေတာစက္၊ ေတာင္စက္ ၊ ႐ြာစက္ ၊ ကြင္းစက္ စေသာ ေအာက္လမ္းမိစ ၦာတို႔၏ ပညာစက္ကို ျဖတ္ရ၏။ မိမိအား အေႏွာက္အယွက္ မျပဳလုပ္ႏိုင္ေစရန္ ထိုသို႔ စက္ျဖတ္ရျခင္းျဖစ္၏။

ဆရာႀကီးဦးဟန္တင္သည္ အေတြ႕အႀကံဳရင့္က်က္ေသာ ဆရာႀကီးတစ္ေယာက္ ျဖစ္၏။ သို႔ရာတြင္ စုန္းညီအမ၏ အစြမ္းကို သိလိုသျဖင့္ တမင္ စက္မျဖတ္ဘဲ သြားခဲ့သည္ ဆို၏။ ထို႔ေၾကာင့္ လမ္းခရီးတစ္ေလွ်ာက္၌ အခက္အခဲ အေႏွာက္အယွက္မ်ားစြာ ႀကံဳရေလသည္။

ဤသို႔ျဖင့္ ညေနေစာင္း အခ်ိန္တြင္ ထို႐ြာသို႔ ေရာက္ခဲ့၏။ ညအိပ္ေသာအခါ အတြင္းရန္ အတြင္းစက္၊ အျပင္ရန္ အျပင္စက္ဟူေသာ မိစ ၦာစက္တို႔ကို မျဖတ္သျဖင့္ နယ္ခံ စုန္းေျမးအဘြား သုံးေယာက္သည္ ဆရာႀကီးအား စတင္ တိုက္ခိုက္ၾကေလသည္။

ပထမဦးစြာ ႐ြာအစြန္ သျဂဳႋင္းဘက္မွ စဲြစဲြငင္ငင္ အူလိုက္ေသာ ေခြးအူသံမ်ား ထြက္ေပၚလာ၏။ ထိုေခြးအူသံမ်ားသည္ တစတစျဖင့္ ဆရာႀကီး တည္းခိုရာ အိမ္နားေရာက္လာ၏။ ေလမတိုက္ပါဘဲ သစ္ပင္မ်ား ယိမ္းထိုး လႈပ္ခါလာ၏။ ေကာင္းကင္ယံမွ ေၾကာက္မက္ဖြယ္ လင္းတ ေအာ္မည္သံ တဂီးဂီးကို ၾကားလာရ၏။ ဆရာႀကီး ရွိေနေသာ အိမ္ငယ္သည္လည္း သြက္သြက္ခါ ယိမ္းထိုး လႈပ္ရန္းလာေတာ့သည္။

အိမ္ရွင္မိသားစုသည္ လြန္စြာ ေၾကာက္႐ြံ႕ေနၾကၿပီ ျဖစ္၏။ ဆရာႀကီးဦးဟန္တင္အား အားကိုးတႀကီးျဖင့္ တစ္ခုခု တုန္႔ျပန္ပါရန္ ေတာင္းပန္ၾကေလသည္။ ထို႔ေၾကာင့္ ဆရာႀကီး ဦးဟန္တင္မွ ဘယ္လက္ညိႈးျဖင့္ အတြင္းစက္ အျပင္စက္ ျဖတ္ခ်လိုက္ရာ တဂီးဂီး ေအာ္ေနေသာ လင္းတသံမ်ားသည္ လည္းေကာင္း၊ လႈပ္ရမ္းေနေသာ အိမ္ႏွင့္ သစ္ပင္ဝါးပင္မ်ားသည္ ခ်က္ျခင္းဆိုသလို ရပ္တန္႔ကာ တိတ္ဆိတ္သြားေလ ေတာ့သည္။

ေနာက္တစ္ေန႔တြင္ ေမာင္သန္းေအာင္အား စစ္ေဆးၿပီးေနာက္ ကုသရာ အလြန္ေခါင္းမာေသာ စုန္းညီအမသည္ အျပင္းအထန္ အာခံၾက၏။ သို႔ေသာ္ ေ႐ႊရင္ေက်ာ္ ဣစ ၦာသယ မဟိဒၶိေစဂိုဏ္း ပညာ၏ အစြမ္းကို စုန္းညီအမ ၂ ေယာက္ လက္ေျမႇာက္ ရေလေတာ့သည္။

ထိုသို႔ကုသရာတြင္ ၎စုန္းညီအမ၏ ေျပာျပခ်က္အရ ပေယာဂဆရာမ်ားစြာသည္ ၎တို႔ စုန္းေျမးအဖြား ၃ ေယာက္၏ လင္းတအတိုက္ေၾကာင့္ အေသဆိုးျဖင့္ ေသခဲ့ရေၾကာင္း သိရေလသည္။ ဆရာႀကီး ဦးဟန္တင္သည္ အလြန္ေဒါသျဖစ္လ်က္ ဝင္ပူးေနေသာ စုန္းညီအမအား လက္သီးျဖင့္ တခြပ္ခြပ္မည္ေအာင္ ထိုးေလေတာ့သည္။

လက္သီးျဖင့္ ထိုးရာ၌ မ်က္ႏွာကို အဆက္မျပတ္ အင္ျပည့္အားျပည့္ ထိုးျခင္းျဖစ္၏။ စုန္းညီအမ ဝင္ပူးေနေသာ ေဝဒနာရွင္ ေမာင္သန္းေအာင္၏ မ်က္ႏွာသည္ ဆရာႀကီး၏ လက္သီးဒဏ္ျဖင့္ ဖူးဖူးေရာင္လ်က္ အညိဳအမဲ စဲြေနေတာ့၏။

စုန္းညီအမ ၂ ေယာက္မွ သစၥာေရေသာက္ကာ အရႈံးေပးသည့္အခါ ေမာင္သန္းေအာင္၏ မ်က္ႏွာထက္မွ ဒဏ္ရာမ်ား ႏွင့္ ပေယာဂစက္မ်ားကို ထြက္သည့္အခါ တစ္ပါးတည္း ႏွမ္းတစ္စိမွ် မက်န္ေအာင္ ယူေဆာင္သြားရမည္ဟု အမိန္႔ေပး၏။

ထို႔ျပင္ ဆရာေပါင္းမ်ားစြာ၏ အသက္ကို စုန္းအတတ္ျဖင့္ ႏွတ္ယူခဲ့ေသာ ရက္စက္လွသည့္ စုန္းညီအမကို သခၤန္းစာ ေပးလိုေသာေၾကာင့္ ဆရာႀကီး ထိုးလိုက္သည့္ ဒဏ္ေၾကာင့္ ရရွိခဲ့ေသာ ဒဏ္ရာ အဖုအပိန္႔ အညိဳအမည္း တို႔သည္ ၎စုန္းညီအမ မ်က္ႏွာထက္၌ မေပ်ာက္မကင္းပဲ တည္ရွိေစရမည္၊ ၎ ညီအမ ၂ ဦးစလုံး ဆရာႀကီးဦးဟန္တင္ ေရွ႕ေမွာက္သို႔ လူကိုယ္တိုင္ လာေရာက္၍ ရွိခိုးေတာင္းပန္မွ ဒဏ္ရာေပ်ာက္ေစဟု အမိန္႔ေတာ္ ျပန္ခဲ့သည္။

ေမာင္သန္းေအာင္၏ ပေယာဂ ေဝဒနာသည္ ေပ်ာက္ကင္းၿပီ ျဖစ္ေသာေၾကာင့္ ဆရာႀကီးသည္ ထို႐ြာမွ ျပန္ခဲ့၏။ ထို႐ြာသည္ သေဘၤာဆိပ္ရွိရာ ဘိုကေလးၿမိဳ႕ႏွင့္ အနည္းငယ္ ေဝးကြာသျဖင့္ ေလွျဖင့္ အရင္သြားရ၏။ ဆရာႀကီးအား ႐ြာသား ၅ ဦးခန္႔မွ ေလွျဖင့္ လိုက္ပို႔ၾက၏။

ထိုေလွငယ္ ႐ြာအလြန္သို႔ ေရာက္ေလေသာအခါ တဂီးဂီး ေအာ္ျမည္သံႀကီးကို ေကာင္းကင္ယံ ထက္မွ ၾကားရေလသည္။ ေလွျဖင့္ လိုက္ပို႔ေသာ ႐ြာသားမ်ားသည္ မ်က္စိမ်က္ႏွာ ပ်က္လွ်က္ လြန္စြာ ေၾကာက္႐ြံ႕တုန္လႈပ္လာၾက၏။ ဆရာႀကီး သတိထား သတိထားဟု အထိတ္တလန္႔ သတိေပးၾက၏။ ယခင္ဆရာမ်ားသည္ ထိုနည္းျဖင့္ အသက္ဇိဝိွန္ ခ်ဳပ္ၿငိမ္းခ့ဲၾကရေသာေၾကာင့္ စိုးရိမ္ၾကျခင္း ျဖစ္သည္ ဆို၏။

ဆရာႀကီး ဦးဟန္တင္သည္ ေကာင္းကင္ယံထက္ ေမာ့ၾကည့္လိုက္ရာ လြန္စြာ ႀကီးမားလွသည့္ လင္းတ သုံးေကာင္သည္ ျဖန္႔က်က္ ပ်ံဝဲကာ ထိုးသုတ္ဟန္ ျပင္ေနသည္ကို ေတြ႕ရေတာ့သည္။

အေတြ႕အက်ံဳရင့္က်က္ၿပီး ျဖစ္ေသာ ဆရာႀကီးသည္ ဘယ္ဘက္လက္ညိႈးအား အထက္သို႔ ေထာင္လိုက္ၿပီး " ေ႐ႊရင္ေက်ာ္ကြ၊ မိစ ၦာစက္ အားလုံးပ်က္ေစ ၊ ဘုရားငါးဆူအမိန္႔ ၊ အဘဆရာေတာ္ႀကီးမ်ား အာဏာ ၊ ငါ့ဆရာ၏ အမိန္႔ " ဟု ေျပာဆို ျဖတ္ခ်လိုက္၏။

ဆရာႀကီး ဦးဟန္တင္၏ ဘယ္လက္ညိႈး တစ္ခ်က္ အလႈပ္တြင္ လင္းတ တစ္ေကာင္သည္ ဂီးကနဲ ေအာ္မည္ကာ ေအာက္သို႔ ေဇာက္ထိုးၾက သြား၏။ ထိုနည္းျဖင့္ က်န္လင္းတ ႏွစ္ေကာင္သည္လည္း ေျမသို႔ၾကရေလသည္။

ထိုအျခင္းအရာကို ျမင္ေတြ႕ရေသာ ႐ြာသားတို႔သည္ အလြန္ပင္ အံၾသနဘန္း ျဖစ္သြားၾက၏။ ေ႐ႊရင္ေက်ာ္ ဣစ ၦာသယ မဟိဒၶိေစ ဂိုဏ္းပညာ၏ အစြမ္းကို မ်က္ဝါးထင္ထင္ ျမင္ေတြ႕ရသျဖင့္ ၎တို႔အား ပညာေပးပါရန္ ေတာင္းပန္ၾကေလသည္။

ထို႔ေၾကာင့္ ဆရာႀကီးဦးဟန္တင္သည္ လမ္းတစ္ဝက္မွ ျပန္လွည့္ကာ ပညာေပးခဲ့ရ၏။ ေလွေပၚပါ ႐ြာသားမ်ား၏ ျပန္လည္ေျပာျပမႈေၾကာင့္ ပညာအစြမ္းကို သိသြားၾကေသာ ႐ြာသူ ႐ြာသားတို႔သည္ ေ႐ႊရင္ေက်ာ္ ဣစ ၦာသယ မဟိဒၶိ ေစပညာကို ႐ြာလုံးကြၽတ္ ခံယူၾကေလသည္။

ဂိုဏ္းေတာ္ ပညာ၏ အစြမ္း ၊ ဆရာႀကီး၏ ရဲရင့့္မႈတို႔ေၾကာင့္ ထို႐ြာ၌ ပညာစခန္း ထူးထူးျခားျခား ပြင့္ခဲ့ရျခင္း ျဖစ္သည္။

ရက္အနည္းငယ္ အၾကာတြင္ ထို႐ြာမွ ျပန္ခဲ့၏။ လမ္းခရီးတစ္ေယာက္ မည္သည့္ အေႏွာက္အယွက္မွ မေတြ႕ရေတာ့ဘဲ သေဘၤာဆိပ္ရွိရာ ဘိုကေလးဆိပ္ကမ္းသို႔ ေရာက္လာခဲ့၏။

ဆရာႀကီး ဦးဟန္တင္သည္ ဆိပ္ကမ္းရွိ သေဘၤာေပၚတြင္ ေနရာယူလ်က္ ထိုင္ေန၏။ ဆိပ္ကမ္းထက္တြင္ လိုက္လံပို႔ေဆာင္ေသာ တပည့္မ်ားျဖင့္ စည္ကားေန၏။ ထိုအခ်ိန္တြင္ လူအုပ္ၾကားထဲမွ အသက္ ၂၀ ခန္႔ အမ်ိဴးသမီးငယ္ ႏွစ္ေယာက္ တိုးထြက္လာ၏။ ဆရာႀကီး ထိုင္ေနရာ သေဘၤာေပၚသို႔ မ်က္ႏွာငုံ႔လ်က္ တက္လာ၏။

ဆရာႀကီးေရွ႕ ေရာက္သည့္အခါ ထိုင္လိုက္ၾကၿပီး ရိုေသစြာ ရိုခိုးေတာင္းပန္ၾကေလသည္။ ထိုညီအမသည္ကား ထမီၿခံဳလွ်င္ လင္းတျဖစ္ေသာ စုန္းပညာသည္ ညီအမျဖစ္၏။ ၎တို႔၏ မ်က္ႏွာမ်ားသည္လည္း အထိုးခံထားရေသာ ဒဏ္ရာမ်ားျဖင့္ ဖူးေယာင္ညိဳမည္း ေနသည္ ဆို၏။

ဆရာႀကီး ဦးဟန္တင္မွ ခြင့္လႊတ္ပါေၾကာင္း ႏွင့္ ဒဏ္ရာမ်ား ေပ်ာက္ပါေစေၾကာင္း အမိန္႔ေပးေသာ အခါ စုန္းညီအမ မ်က္ႏွာေပၚမွ ဒဏ္ရာမ်ားသည္ တမုဟုတ္ျခင္း ေပ်ာက္ကြယ္သြား ေလေတာ့သည္။

ဆရာႀကီးက မေကာင္းေသာ စုန္းပညာမ်ားကို စြန္႔လႊတ္ရန္ တိုက္တြန္းေသာ္လည္း ၎တို႔မွ မစြန္႔လႊတ္လိုပါေၾကာင္း အသနားခံၾကေလသည္။
ဆရာႀကီးက ၎၏ ဘယ္လက္ညိႈးျဖင့္ စက္ျဖတ္စဥ္က မည္သို႔ ခံစားရသနည္းဟု ၎တို႔အား ေမးရာ - စက္ျဖတ္လိုက္သည့္အခါ ဘယ္လက္ညိႈးထိပ္မွ လွ်ပ္စီးလက္သည့္ႏွယ္ အလင္းတန္းတစ္ခု ထြက္လာသည္ကို ျမင္ၾကရသည္ ဆို၏။
ထိုးအလင္းတန္းသည္ ၎တို႔၏ စုန္းပညာစက္အား ျဖတ္ေတာက္ေသာအခါ ၎တို႔၏ ဇက္ပိုးအား ဓားထက္ထက္ျဖင့္ အပိုင္းခ်ခံရသည့္သဖြယ္ နာၾကင္စူးရွစြာ ခံစားရေၾကာင္း ၊ ေ႐ႊရင္ေက်ာ္ ေဆးေတာ္ေစာင့္ အေစာင့္မ်ားစြာကိုလည္း ျမင္ေတြ႕ရေၾကာင္း ၊ ထိုအေစာင့္မ်ားသည္ ၎တို႔အား ဆုံးမရန္ အသင့္ျဖစ္ေနသည္ကို ျမင္ေတြ႕ ရပါေၾကာင္း ရွင္းျပခဲ့ၾကေလသည္။

~~~~~~~~~

အထက္ေဖၚျပပါ အေၾကာင္းအရာမ်ားသည္ မယုံၾကည္သူမ်ားအဖို႔ ဂမ ၻီရ ဇာတ္လမ္းတစ္ပုဒ္ ဟု ထင္ေကာင္းထင္ၾကေပမည္။ ေနရပ္ လိပ္စာ အမည္နာမ ႏွင့္ အခ်ိန္ကာလကို ကြၽႏ္ုပ္ မမွတ္မိသည္ကလဲြလွ်င္ အေၾကာင္းအရာ အျဖစ္အပ်က္မ်ားသည္ ဧကန္အမွန္ ျဖစ္ခဲ့ေသာ အရာမ်ားျဖစ္၏။

ေ႐ႊရင္ေက်ာ္ ဣစ ၦာသယ မဟိဒၶိေစပညာကို ခံယူထားသူတို႔၏ ဘယ္လက္ညိႈးအစြမ္းကို သိသာထင္ျမင္ေစေသာ ကုထုံးလည္းျဖစ္၏။

ဤသည္ပင္လွ်င္ " ေ႐ႊရင္ေက်ာ္၏ ဘယ္လက္ညိႈး အစြမ္း ႏွင့္ ထမိန္ၿခံဳ စုန္းလင္းတ ညီအမ " ကုထုံး ျဖစ္ေလေတာ့သတည္း ။

NetSay ( 06/05/2016 )

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
credit- Net Say
Credit - စိတ္ေျခာက္ျခားဖြယ္ ပရေလာကနယ္

ADMINစ​ေနနံရာဟုသား


Post a Comment