IPထြဋ္ေခါင္နွင့္ သံုးေလာင္ျပိဳင္ 2

★ အိုင္ပီထြဋ္ေခါင္

                           ႏွင့္

               သံုးေလာင္းၿပိဳင္လူသတ္မွဳ႕ ★

✏ ✏ ✏ ✏ ✏ ✏ ✏ ✏ ✏ ✏ ✏ ✏

   Part _2

     "က်ဳပ္ကို ေလးစားမေနရံုနဲ႔ ဒီအမွဳ႕က မၿပီး
ေသးဘူး ကိုမ်ိဳးေအာင္ေရ"
"ခင္ဗ်ား လုပ္ရမွာက ဟို ဆက္တီခုံေပၚက တယ္လီဖုန္းကိစၥပဲ"

     "ဘာလို႔လဲဗ်"

"ေသဆံုးသူ မနန္းၾကည္ကို ၾကည့္ေလဗ်ာ"
   "တယ္လီဖုန္း အေရာက္မွာ သတ္ခံရတာပဲ"

"ဟုတ္ၿပီဗ်ာ"
       "က်ဳပ္ တယ္လီဖုန္းအ၀င္အထြက္ေကာေတြ စစ္ရမယ္"
   "ဒါနဲ႔ ဒီကေလးက ဘာလိုေသခဲ့တာလဲဗ်"

  မနန္းၾကည္အနားမွာေသဆံုးေနတဲ့ ကေလးတဦးကို ၾကည့္ရင္း ကိုမ်ိဳးေအာင္ ေမးလိုက္သည္။

   "ဒါကေတာ့ က်ဳပ္လည္း အတိအက် မေျပာႏိုင္ေသးဘူးဗ် "
   "ေက်ာဘက္က ဓါးေျမႇာင္စိုက္၀င္လွ်က္ေသ
ဆံုးေနပံုေထာက္ရင္"
"ဓါးကလည္း အေတာ္ေလး စိုက္၀င္ေနပံုရ
တယ္"
  "ဒီေတာ့ ကပစ္ေပါက္လိုက္တဲ့ ပံုပဲဗ် "
  "ေနာက္ေတာ့ ဆက္ေဆြးေႏြးၾကတာေပါ့ "
   "ခုေတာ့ သဲလြန္စ တခုတေလက က်ဳပ္တို႔
အတြက္ လမ္းစပဲဗ်"
    "တက္ႏိူင္သေလာက္႐ွာဗ်ိဳ႕"

  ထြဋ္ေခါင္ ကိုမ်ိဳးေအာင္ကို သတိေပးရင္း ေနရာအႏွံ႔. လိုက္ၾကည့္ေနသည္။

     "ကိုထြဋ္ေခါင္ ဒီမွာ အ၀င္ေကာ တေကာ
ေတာ့ေတြ႕တယ္ဗ် ည၁၀း၄၀ ဆိုေတာ့က မွဳ႕ခင္းျဖစ္ပြားခ်ိန္နဲ႔ သိပ္မကြာလွဘုးဗ်"

   "ဟုတ္ပီ ကိုမ်ိဳးေအာင္ အဲ့ဒီဖုန္းနံပါတ္
Note ထဲမွာ ကူးယူခဲ့ဗ်ာ"
     " ၿပီးရင္ ဆက္သြယ္ေရးရံုးမွာသြားပို႔ရမယ္"

  ထိုသို႔ႏွင့္ ထြဋ္ေခါင္အပါအ၀င္ ကိုမ်ိဳးေအာင္
ႏွင့္ ရဲသား သံုးဦး မွတ္တမ္းဓာတ္ပံုမ်ား႐ိုက္ယူ
ၿပီး  ေဆးရံုကား လူေသေလာင္း
သံုးေလာင္းအား လာသယ္သည္အထိ ေစာင့္ေန
ၾကရင္း ေဆးရံုကားသယ္ေဆာင္သြားမွ စခန္းကို
ျပန္လာခဲ့ၾကသည္။
   
   "ကိုထြဋ္ေခါင္ ေရအမွဳ႕ကေတာ့ ခင္ဗ်ားသိ
တဲ့အတိုင္းပဲ ေတာ္ေတာ္ေလး ခက္ခဲမယ္ဗ်"
  "တရားခံ သဲလြန္စကလည္း  မိုက္ခ႐ိုအက္စ္ဒီ ကဒ္တခုနဲ႔ မသကၤာ စရာဖုန္း
နံပါတ္တခုကလြဲလို႔ ဘာမွမေတြ႔ရပါလား"

  " ဟုတ္တယ္ ကိုမ်ိဳးေအာင္ရ"
       ."ေနပါအံုး ေသဆံုးသြားတဲ့ ကေလးေက်ာျပင္က ဂ်ပန္ကင္ဒို ဓါးတလတ္ေရာဗ်"

  "ဟိုက္ က်ဳပ္ေမ့သြားတယ္ဗ်"
     "ဒါနဲ႔ ရာဇ၀င္ ဓါးအေၾကာင္း လင္းစမ္းပါအံုးဗ်"

  "ဒီလိုဗ်"
   "က်ဳပ္ ေရႊႀတိဂံ နယ္ေျမထဲမွာ တာ၀န္က်စဥ္
က လြန္ခဲ့တဲ့ ၂ႏွစ္ေပါ့ဗ်ာ"
   "အဲ့ဒီနယ္ေျမမွာ အေသးစားအမွဳ႕ေတြ
အမ်ိဳးမ်ိဳး႐ွိခဲ့တယ္ဗ်"

   "ဘယ္လိုအေသးစားလဲဗ်"

" ေအာ္ ဥပမာ ဘိန္းကုန္ကူးမွဳ႕ လူကုန္ကူးမွဳ႕
ေတြေပါ့ဗ်ာ"
  "တျဖည္းျဖည္း နဲ႔ ဒုစရုိက္​ မွဳ႕ေတြတိုးလာၿပီး ေနာက္ဆံုး လူသတ္မွဳ႕ေတြပါ ေတြ႔လာရတယ္ဗ်"

    "ဆက္ပါအံုးဗ်"
"ဒါနဲ႔ ဓါးေျမႇာင္ ကိစၥနဲ႔က"

   "လာမယ္ေလဗ်ာ"
"ဒီဓားေျမႇာင္က ယိုးဒယားေ႐ွးေခါတ္ ပန္းပုလက္ရာဗ်"
    " ဦးပိုင္းမွာ ခြၽန္ထြက္ေနၿပီး"
"ဓား႐ိုးပိုင္းမွာ နဂါးပံုပါတယ္ေလဗ်ာ"
   " ဒီဓားကို က်ဳပ္ တာ၀န္ထမ္းေဆာင္ေနစဥ္ "
" တႏွစ္မျပည့္ခင္မွာပဲ စေတြ႔ခဲ့ရတာပဲဗ်"
   " က်ဳပ္စံုစမ္းရသေလာက္ေတာ့ ပန္းပုဆရာ
ဦးေစာ ျပဳလုပ္ခဲ့တာပဲဗ်"
  "အဲ့ဒီဓားေျမႇာင္က အ႐ိုးအသြား ၈ေပအထက္႐ွိတယ္"
   "ေနာက္ၿပီး ပံုတူ ႐ွိတာႏွစ္လတ္ပဲဗ်"
"အဲ့ဒီပံုတူ ႏွစ္လတ္က ဂိုဏ္းတခုရဲ႕ သေကၤတပဲ"
    "႐ွင္း႐ွင္းေျပာရရင္ ဒီဓါးက ဂိုဏ္​းအဖြဲ ့ ရဲ႕
အဓိကၾကတဲ့ ဂိုဏ္းေခါင္းေဆာင္ေတြသာ ကိုင္
ခြင့္႐ွိတာဗ်"
  "ေနာက္ဆက္တြဲ စံုစမ္းသိရတာက ဒီဓါးက
Fight star ဂိုဏ္းအဖြဲ႔ အသံုးျပဳခဲ့တာပဲဗ် "
   "ေနာက္ မၾကာခင္မွာပဲ ဦးေစာ အသတ္ခံခဲ့
ရတာပဲ တရားခံ လည္းဖမ္းမမိ"
    "တခုက fight star ဂိုဏ္းအဖြဲ႔မွာ သူတို႔
ကိုယ္ပိုင္ အသံုးျပဳတဲ့ တက္တူး တမ်ိဳး႐ွိတယ္ဗ်"
    "ဒါကေတာ့ ဒီပံုပဲ"

ထြဋ္ေခါင္ ေဘးကပ္အတြင္းမွ စာရြက္တခုထုပ္ျပၿပီး စာရြက္ေပၚမွာ ေရးဆြဲထား
တဲ့ နဂါး ပံုနဲ႔အတူ နဂါးပါးစပ္ထဲမွာ အလံုးတလံုး
ကို ၀ါးမ်ိဳဟန္ ေရးဆြဲထားသည္။

   "ဒါနဲ႔ ဒီပံုက ခင္ဗ်ား ဘယ္လိုရခဲ့တာလဲ ကို
ထြဋ္ေခါင္"

  "က်ဳပ္ေျပာျပဖူးတယ္ေလ"
    " တက္တူးဆရာ ကိုမိုးတိမ္ အသတ္ခံရတဲ့
အမွဳ႕ အဲ့ဒီမွာ က်ဳပ္တာ၀န္ယူ စစ္ေဆးစဥ္က ကို
မိုးတိမ္ အခန္းထဲက အဲ့ဆြဲတခု အတြင္းက ရခဲ့
တာပဲဗ်"
    "ၿပီးေတာ့ စိုင္းဆန္ထြန္း ေခၚ ဦးလူေမာ္
လက္ဖ်ံေပၚက တက္တူးကလည္း ဒီပံုစံနဲ႔
တေထရာတည္းပဲဗ်"

   "ဒါေၾကာင့္ စိုင္းဆန္ထြန္း ကို fight star
ဂိုဏ္းအဖြဲ႔ ၀င္လို႔ေျပာႏိုင္တာလား"

   " ဂိုဏ္းအဖြဲ႔ ၀င္တင္မကဘူး ဒီဓါးေျမႇာင္ပါ ေတြ႔ရတယ္ဆိုေတာ့ ဦးလူေမာ္က fight star
ဂိုဏ္းရဲ႕ ေခါင္းေဆာင္ႏွစ္ေယာက္ထဲက တ
ေယာက္ပဲဗ်"

   "ခင္ဗ်ားေျပာေတာ့လည္း ႐ွင္းေနတာပဲ"

"က်ဳပ္ေျပာခ်င္တာက ဦးလူေမာ္ကို ရံုးတင္မစစ္ေဆးေသးပဲ ကြင္းစက္ အမွဳ႕ေတြအားလံုးတရားခံဖမ္းမိမွ ရံုးတင္ေစခ်င္
တယ္"

   " ေကာင္းပါၿပီဗ်ာ"
"က်ဳပ္ အထက္အရာ႐ွိကို အေၾကာင္းၾကားၿပီး
ေဆာင္ရြက္ထားလိုက္ပါ့မယ္"
   "ညေနေတာင္ေရာက္ေနၿပီ"
"ကိုထြဋ္ေခါင္ က်ဳပ္တို႔ တေနရာမွာ ညေနစာ
စားၿပီး စကားစျမည္ေျပာၾကတာေပါ့"

"ေအးဗ် အလုပ္ေတြ႐ႈပ္ေနတာနဲ႔ ေန႔လယ္
စာေတာင္ မစားရေသးဘူး"

   "ကဲ ေန႔လယ္စာေတြလုပ္မေနနဲ႔"
"က်ဳပ္တို႔ ျပည္သူ႔ရဲေတြဘ၀ အမွဳ႕တခုေပၚလာရင္ ထမင္းေမ့ဟင္းေမ့တာ
အႀကိမ္ေပါင္း မနည္းေတာ့ဘူးဗ်"
   "ညစာနဲ႔ေန႔လယ္စာ ေပါင္းစားလိုက္ၾကတာေပါ့ဗ်ာ"

     ထြဋ္ေခါင္ ႏွင့္အတူ ဒုရဲမွဳး မ်ိဳးေအာင္တို႔
ၿမိဳ႕ထဲက စားေသာင္ဆိုင္တဆိုင္မွာ စားရင္း
ေသာက္ရင္း စကားစျမည္ေျပာေနၾကသည္။
    ဆိုင္အတြင္းကို ႐ုတ္တရတ္ လူသံုးဦး၀င္
လာသည္။
   ထိုသူမ်ားမွာ အေနာက္တိုင္းဆန္ဆန္ အ၀တ္
အစားေတြ ၀တ္ဆင္ထားၿပီး သူတို႔ သံုးဦးအနက္
မွ အႀကီးအကဲျဖစ္ဟန္တူသူမွာ အသက္ ၅၀
၀န္းက်င္ခန္႔႐ွိမည္။

   က်န္ႏွစ္ေယာက္မွာ ထိုသူ၏တပည့္မ်ား ျဖစ္
ဟန္တူသည္။

   ထိုသူမွာ အနက္ေရာင္ကုဒ္အက်ၤ ီကို၀တ္ဆင္
ထားၿပီး ေဘာင္းဘီမွာလည္း လိုက္ဖက္စြာ
အနက္ေရာင္ပင္ျဖစ္သည္။
     ဦးထုပ္အနက္ေရာင္တလံုးကိုလည္း စမတ္က်က်ေဆာင္းလွ်က္သားႏွင့္ အေတာ္ကို
ၾကည့္ေကာင္းလွသည္ ။
   က်န္ႏွစ္ဦးမွာေတာ့ သူ႔တို႔ဆရာျဖစ္ဟန္တူသူ
ေနာက္မွ ထပ္ၾကပ္မကြာ လိုက္ေနၾကသည္။
ဆိုင္အတြင္း ၀င္လိုက္သည္ႏွင့္ ဆိုင္႐ွင္မွာ မ်က္
ႏွာခ်ိဳေသြးလွ်က္ ၀န္းထမ္းမ်ားကို မခိုင္းေစပဲ သူ
ကိုယ္တိုင္ ဧည့္ခံေနသည္။
   ထိုသူမွာ အေတာ္ေလးခ်မ္းသာဟန္တူသည္
စီးလာတဲ့ကားမွာလည္း အနက္ေရာင္ မာစီးတီး
ကားအမ်ိဳးအစား ျဖစ္ၿပီး ကားမွာလည္းသန္႔ျပန္႔ေနသည္။
   ဒီၿမိဳ႕မွာ တခါမွ မေတြ႔ဖူးေသာကားမ်ိဳးျဖစ္သည္။
  ထြဋ္ေခါင္ ႏွင့္ ကိုမ်ိဳးေအာင္တို႔ႏွစ္ေယာက္ ေငး
ၾကည့္ေနရင္း ထိုသူမွာ ပတ္၀န္းက်င္ကို ဂ႐ုစိုက္
ဟန္မတူ....
  အရက္တမ်ိဳးမွာယူၿပီး စမတ္က်က် ေသာက္ေနသည္။ တပည့္ႏွစ္ေယာက္မွာလည္း
ထိုသူမွ ေသာက္ခြင့္ေပးမွ အငမ္းမရ ေသာက္ေလေတာ့သည္။
   သူတို႔သံုးဦးမ်က္ႏွာမွာ တခုခုကိုေက်နပ္ေနဟန္ႏွင့္ ေအာင္ပြဲခံေနတဲ့
အျပံဳးမ်ားကို ထြဋ္ေခါင္သတိထားမိလိုက္သည္။
   သူတို႔သံုးဦးအနက္မွ ဆရာျဖစ္ဟန္တူသူကို
ေတာ့ သဲသဲကြဲကြဲ မျမင္ရေသးေပ။
ထိုသူမွာ ဦးထုပ္ကို ခပ္စိုက္စိုက္ေဆာင္းထားေလေတာ့ မ်က္ႏွာရဲ႕
တ၀က္သာ ျမင္ေနရသည္။
     အခ်ိန္အတန္ၾကာထိ ထြဋ္ေခါင္ေစာင့္ၾကည့္ေနခဲ့ရာ ...
   ထိုသူမ်ား ေသာက္ရင္းစားရင္းအနည္းငယ္
အ႐ွိန္ရလာဟန္တူသည္ ။
  စကားမ်ား ဗလံုးဗ​ေထြး ႏွင့္ သူတို႔ေျပာခ်င္ရာေတြေျပာေနေတာ့သည္။
    ထြဋ္ေခါင္ေစာင့္ၾကည့္ေနစဥ္ ထိုသူ ေခါင္းမွ
ဦးထုပ္ကို ခြၽတ္ၿပီး စားပြဲေပၚ တင္လိုက္ေလေသာ္ ...
   " ဟာ"
"ကိုမ်ိဳးေအာင္ အဲ့ဒီလူကို ခင္ဗ်ားျမင္ဖူးလား"

   "က်ဳပ္ တခါမွ မျမင္ဖူးဘူးဗ်"

"အဲ့ဒီလူ က်ဳပ္ရင္းရင္းႏွီးႏွီးျမင္ဖူးပါတယ္
   ေတြးေနတာ မႏၱေလးက က်ဳပ္အေဖနဲ႔
သိပ္တူတာဗ်"

    "ဟာ ကိုထြဋ္ေခါင္ ကေတာ့လုပ္ၿပီဗ်ာ"

"တကယ္ေျပာတာဗ်"
   "က်ဳပ္သြား မိတ္ဆက္ၾကည့္အံုးမယ္"

ထြဋ္ေခါင္ သူ႔အေဖႏွင့္တူသည္ဟုဆိုကာ ထိုသူ
စားေသာက္ေနေသာ စားပြဲ၀ိုင္းေလးဆီ သြားၿပီး
မိတ္ဆက္ေနသည္။
    "ကြၽန္ေတာ္ ခဏထိုင္လို႔ရမလား"

"ဒီက မိတ္ေဆြက ဘယ္သူလဲဗ်"
   " ၿပီးေတာ့ ဘယ္ကလဲ"
   "ဘယ္လိုကေန ဒီကိုေရာက္လာတာလဲ"

" ျဖည္​းျဖည္​း ေပါ့ဗ်ာ"
    "ကြၽန္ေတာ္က ဟိုဘက္စားပြဲမွာ ထိုင္ေနတဲ့
ဧည့္သည္ပါဗ်ာ"
  "ဒီကမိတ္ေဆြတို႔ စကား၀ိုင္းၾကေနလို႔ က်ဳပ္
လည္း စကားေျပာေဖာ္ရခ်င္လို႔ ခုလိုလာမိတ္ဆက္တာပါ"

  "ေကာင္းတာေပါ့ဗ်ာ"

တပည့္ႏွစ္ဦးက ရည္ရည္ငံငံ ေျပာေပမယ့္
ဆရာျဖစ္ဟန္တူသူက ဘာမ်ွ၀င္မေျပာ ထြဋ္ေခါင္ကို ေစ့ေစ့စပ္စပ္ၾကည့္ေနရင္း ...

   "ေနပါအံုး ေမာင္ရင္ကို က်ဳပ္ျမင္ဖူးသလိုပဲ"

"ကြၽန္ေတာ္လည္း ဦးကို ျမင္ဖူးသလို႐ွိလို႔လာ
မိတ္ဖြဲ႔တာပါ"

     ထိုသူမွာ စဥ္းစားဟန္ျပဳရင္း .....

"ထားပါေလ"
    "ဒါနဲ႔ေမာင္ရင္က ဘယ္ဇာတိလဲ"

"ကြၽန္ေတာ္ ဒီၿမိဳ႕ကမဟုတ္ဘူးဗ်"
   "မႏၱေလးဇာတိပါ"
"မႏၱေလးမွာ အေဖနဲ႔အေမက ေရႊဆိုင္တဆိုင္
ဖြင့္ထားတယ္"

   ထိုသူမွာ မ်က္ႏွာတခ်က္ပ်က္သြားၿပီး ေခြၽးေစး
မ်ားပင္ ျပန္တက္လာေခ်ၿပီ ...

   အရက္႐ွိန္ေၾကာင့္လား တခုခုကို စိုးရိမ္သြားတာေၾကာင့္လားပင္မသိ။

     "ဒါနဲ႔ မႏၱေလးကိုေရာျပန္ျဖစ္လား"

"ဟာ "ကြၽန္ေတာ္ အေဖနဲ႔အေမ႐ွိတဲ့ မႏၱေလးကို မျပန္တာ ၇ႏွစ္ေက်ာ္သြားၿပီဗ်"

  "ေဟ ဘာေၾကာင့္လဲေမာင္ရင္"

"ဒီလိုဗ် က်ဳပ္အေဖက သူ႔လုပ္ငန္းေတြမွာ ၀င္
ေရာက္ဦးစီးေစခ်င္တယ္"
    "ကြၽန္ေတာ္က ၀ါသနာပါတဲ့ ေထာက္လွမ္း
ေရး အလုပ္ကိုပဲ လုပ္ခဲ့တာ"
"တနည္းေျပာရရင္ စံုေထာက္ေပါ့ဗ်ာ"

   ထိုသူ မ်က္ႏွာ သိသိသာသာ ပ်က္သြားေတာ့
သည္။

   "ဒါနဲ႔ ေမာင္ရင္ အေမဆီ ဖုန္းအဆက္အသြယ္လုပ္ျဖစ္လား"

  "ကြၽန္ေတာ္ အေမနဲ႔ေတာ့ ေန႔တိုင္းလိုလို ဖုန္းေျပာျဖစ္ပါတယ္"
  "အေဖနဲ႔ကေတာ့ စကားမေျပာျဖစ္တာ ကြၽန္
ေတာ္ ဒီအလုပ္ကိုစလုပ္စဥ္တည္းကပဲဗ်"
  "လြန္ခဲ့တဲ့ ၇ႏွစ္တည္းကေပါ့"

ထိုသူမွာ ထြဋ္ေခါင္ကို စူးစူး၀ါး၀ါး ၾကည့္ရင္း ...

  "မင္း  မႏၱေလးက အေဖနဲ႔အေမဆီ ျပန္လာ
သင့္တယ္"

   "ဗ်ာ"
"ဘယ္လိုေၾကာင့္လဲဗ်"

  "ဦးေလးကို ခြင့္ျပဳပါအံုး"
"အလုပ္ကိစၥေလး႐ွိလို႔ပါ"

   ထြဋ္ေခါင္ စကားကိုျပန္မေျဖေတာ့ပဲ ဆိုင္ပိုင္
႐ွင္ကို လက္ကာျပရင္း အလွ်င္စလို ထြက္ခြာသြားေတာ့သည္။
   ထြဋ္ေခါင္နားမလည္ႏိူင္စြာက်န္ခဲ့ရင္း ကိုမ်ိဳး
ေအာင္႐ွိရာ စားပြဲ၀ိုင္းေလးဆီျပန္လာခဲ့ေတာ့
သည္။

   "ဘယ္လိုလဲ ကိုထြဋ္ေခါင္"

"က်ဳပ္ေတာ့ ဘာမွနားမလည္ေတာ့ဘူး
ကိုမ်ိဳးေအာင္ေရ"

   "ဘာေၾကာင့္လဲဗ်"

"အဲ့ဒီလူ က်ဳပ္အေဖနဲ႔ သိပ္တူတာေတာ့ အမွန္ပဲဗ်"

   "ဒါနဲ႔ ခင္ဗ်ား စကားေျပာေတာ့ မသိခဲ့ရဘူး
လား"

      "မသိခဲ့ပါဘူးဗ်ာ က်ဳပ္ကိုစကားထူးထူးဆန္းဆန္းေတြေျပာၿပီး"
  " ဆိုင္ထဲမွ ထြက္သြားေတာ့တာပဲဗ်ာ "
"က်ဳပ္ေတာ့ ဘာမွနားမလည္ဘူးဗ်ာ"

   "ခင္ဗ်ား အေၾကာင္းေလးေျပာျပပါအံုးဗ်"

"ခင္ဗ်ား သိခ်င္ရင္ေတာ့ ေျပာျပခ်င္ပါတယ္ဗ်ာ"

  ထိုသို႔ႏွင့္ ထြဋ္ေခါင္သူ႔အေၾကာင္းတစိတ္တေဒသေျပာျပေလေတာ့သည္ ။

     မႏၱေလးၿမိဳ႕ ေရႊဆိုင္ပိုင္႐ွင္ ဦးစိုင္းခြန္ႏွင့္
ေဒၚၾကည္ေမႊးတို႔ရဲ႕ တဦးတည္းေသာသားေလး
ထြဋ္ေခါင္ ငယ္စဥ္ကတည္းက ေအးေဆးတည္ၿငိမ္သူ ျဖစ္သည္ေၾကာင့္ မိဘႏွစ္
ဦးမွာ သဲသဲလႈပ္ ခ်စ္ခဲ့ၾကသည္။
ဦးစိုင္းခြန္မွာ ႐ွမ္းလူမ်ိဳးတစ္ဦးျဖစ္သည္။
မႏၱေလးမွာ ကုန္သည္ပြဲစားလုပ္ငန္းလုပ္ကိုင္ရင္း ေဒၚၾကည္ေမႊးႏွင့္ အိမ္ေထာင္ၾကခဲ့သည္။
  အိမ္ေထာင္သက္တမ္းတေလွ်ာက္ ဦးစိုင္းခြန္မွာ ကုန္သည္ပြဲစားသာဆိုသည္ ဘာ
ပစၥည္းေတြ ေရာင္း၀ယ္သည္ကို တခါမွ်ေျပာမျပ
ခဲ့ဖူးေပ။
   ရံဖန္​ရံခါ မႏၱေလးမွ  ခရီးထြက္လွ်င္ ၄..၅..ရက္ ျဖစ္ေစ တစ္လတန္သည္ျဖစ္ေစခရီး
ခဏခဏထြက္တက္သည္။ျပန္လာလွ်င္လည္း
ေငြ အ​ေျမာက္​အမ်ား ပါလာတက္ျပန္သည္။
  ထိုေငြမ်ား မည္သို႔မည္ပံုရလာသည္ကို တခါမွ်
ေျပာမျပ ေမးလွ်င္လည္း မႀကိဳက္ ေဒါသတႀကီး
ႏွင့္ အျမဲေျပာသျဖင့္ ေဒၚၾကည္ေမႊး ယခုအခ်ိန္ထိ
မေမးျမန္းခဲ့ေတာေပ။
   တစတစႏွင့္ စီးပြါးေရးေျပလည္လာၿပီး မႏၱေလး ေစ်းအတြင္းမွာ စိန္ေရႊရတနာဆိုင္တ
ဆိုင္ ဖြင့္လွစ္ႏိူင္ခဲ့သည္။ ဒီလိုႏွင့္ ေဒၚၾကည္ေမႊးမွာ လင္ေယာက်္ားျဖစ္သူ ႐ွာေဖြသမွ် စုေဆာင္းရင္း တဦးတည္းေသာ
သားျဖစ္သူ ထြဋ္ေခါင္ကို အိမ္ေထာင္သက္တမ္း
  ၆ႏွစ္ေျမာက္မွာ ေမြးဖြားခဲ့သည္။
ငယ္စဥ္ထဲက ခ်မ္းသာႂကြယ္၀တဲ့မိဘႏွစ္ဦးမွ
ေမြးဖြားလာသူျဖစ္သျဖင့္ လိုေလေသးမ႐ွိ ျပည့္
စံုခဲ့သည္။ ဦးစိုင္းခြန္မွာလည္း တစ္ဦးတည္းေသာ သား ထြဋ္ေခါင္အေပၚခ်စ္
လြန္း႐ွာခဲ့သည္။ေနာင္တခ်ိန္ ထြဋ္ေခါင္ အရြယ္
ေရာက္လာလွ်င္ သူရဲ႕လုပ္ငန္းအားလံုးဦးစည္း
လုပ္ေဆာင္ရန္ အိမ္မက္မ်ား မက္ခဲ့ဖူးသည္။
  သို႔ ေသာ္ ထြဋ္ေခါင္မွာ ငယ္စဥ္ကတည္းက
ႏိူင္ငံျခား အက္႐ွင္ ဇာတ္လမ္းမ်ားထဲက စံုေထာက္ ဇာတ္လမ္းမ်ား ႐ွဳး႐ွဳးမူးမူးစြဲလမ္းခဲ့သူ
ျဖစ္သည္။ထိုအစြဲအလမ္းမွ တျဖည္းျဖည္း အိပ္မက္အျဖစ္ ေျပာင္းလဲကာ အသက္အရြယ္
ႀကီးလာေလေတာ့ အိပ္မက္မွ တဆင့္ ရည္မွန္း
ခ်က္အျဖစ္ေျပာင္းလဲလာကာ ထို ရည္မွန္းခ်က္
အေကာင္အထည္ေဖာ္ရန္ ပညာကိုႀကိဳးစား
သင္ယူရင္း တကၠသိုလ္၀င္တန္းေရာက္ေတာ့
ဖခင္ဦးစိုင္းခြန္ႏွင့္ စတင္အတိမ္းမေစာင္းေလး
ေတြ ႐ွိလာခဲ့သည္။ဦးစိုင္းခြန္က မည္သည့္အ
လုပ္ကိုမွ် မလုပ္ေစခ်င္။ တကၠသိုလ္မွ ဘြဲ႔တခုရ
လ်ွင္ သူပိုင္ဆိုင္တဲ့ လုပ္ငန္းႀကီးငယ္မွ ဦးစီးလုပ္
ကိုင္ေစခ်င္သည္။သို႔ေသာ္ ထြဋ္ေခါင္မွာ ရည္မွန္း
ခ်က္အတြက္ ေခါင္းမာမာႏွင့္ ျငင္းဆန္ခဲ့သည္။
တစတစ ႏွင့္ အေဖႏွင့္သား လူခ်င္းသာနီးသည္
စိတ္ခ်င္းက ေ၀းကြာခဲ့ရသည္။
   ေနာက္ဆံုး ထြဋ္ေခါင္ စံုေထာက္ေလာကကို
႐ွဳး႐ွဳးမူးမူး ၀င္ေရာက္ခဲ့ၿပီး အေဖျဖစ္သူႏွင့္ စိတ္သေဘာထားမတိုက္ဆိုင္ေတာ့သျဖင့္ ေန
အိမ္မွ အၿပီး အပိုင္ ဆင္းထြက္လာရာ ယခုအ
ခ်ိန္ထိ ၇ႏွစ္တာ ကာလ႐ွိခဲ့ေလၿပီ...
   အေမျဖစ္သူ ေဒၚၾကည္ေမႊး မွာ တစ္ဦးတည္း
ေသာ သားထြဋ္ေခါင္ကို ခ်စ္႐ွာလြန္းသျဖင့္ အျမဲ
မျပတ္စံုစမ္းရင္း ထြဋ္ေခါင္ႏွင့္ အဆက္အသြယ္
မျပတ္ခဲ့ပါဘူး....
  အဲ့ဒီလိုနဲ႔ ေစာေစာက ဦးေလးတစ္ဦးကို
ေတြ႔ရေတာ့ လြန္ခဲ့တဲ့ ၇ႏွစ္ေလာက္က အေဖျဖစ္
သူ ဦးစိုင္းခြန္ကိုသတိရၿပီး ၀င္ေရာက္ ႏႈတ္ဆက္ခဲ့မိျခင္းျဖစ္သည္။

"ခင္ဗ်ား အေၾကာင္းကလည္း စိတ္၀င္စား
စရာပဲဗ် ကိုထြဋ္ေခါင္"

  "ဟုတ္တယ္ဗ် ငယ္ငယ္ထဲက    ဒီစံုေထာက္
အလုပ္ကို စြဲလမ္းခဲ့တာဗ်"

  "ဟုတ္ပါၿပီဗ်ာ ခင္ဗ်ား အေဖနဲ႔ စိတ္၀မ္းကြဲခဲ့
ရတာေတာ့ က်ဳပ္စိတ္မေကာင္းျဖစ္မိတယ္ဗ်"
   "ကဲပါဗ်ာ အခ်ိန္လည္း မ႐ွိေတာ့ဘူး ျပန္ၾကပါစို႔"

  ထိုသို႔ႏွင့္ ကိုမ်ိဳးေအာင္ႏွင့္အတူ စိန္ပန္းၿမိဳင္စခန္း႐ွိရာ ျပန္လာခဲ့ၾကသည္။

  "ကိုမ်ိဳးေအာင္ ဒီ မိုက္ခ႐ိုအက္စ္ဒီ ကဒ္ေလး
တခုခုေတာ့ သဲလြန္စရႏိူင္မယ္ထင္တယ္ဗ်"

  "စမ္းသပ္ၾကည့္ပါလား"
"ဒီက က်ဳပ္ ကြန္ပ်ဳတာသံုးၿပီး စမ္းသပ္ၾကည့္ေလ"

   ထြဋ္ေခါင္ မိုက္ခ႐ိုအက္စ္ဒီကဒ္ ကိုယူၿပီး
ကိုမ်ိဳးေအာင္ အသံုးျပဳေနၾက ရံုးသံုး ကြန္ပ်ဳတာ
မွာ တပ္ဆင္ၿပီး ေလ့လာၾကည့္လိုက္သည္။
   မိုက္ခ႐ိုအက္စ္ဒီကဒ္ တခုလံုးမွာ အသံဖိုုင္
တခုသာေတြ႔ရသည္ ။
  ထိုအသံဖိုင္မွာ လူႏွစ္ဦးအျပန္အလွန္ စကားေျပာ
ေနသံမ်ား တစ္ဦးကေဒါသသံႏွင့္ေျပာေနၿပီး
တစ္ဦးမွာ ထိန္႔လန္႔ေနသံမ်ားႏွင့္ ေျပာေနပံု
မွာ သနားဖြယ္ရာေကာင္းလွသည္။
   ပစၥည္းျပဳတ္ၾကသံမ်ား ကေလးသံတခုႏွင့္
အမ်ိဳးသမီးသံမ်ားပါဆူညံေနသည္။
   အမ်ိဳးသမီးမွာ တခုခုကို သြားယူမည့္ပံုစံမ်ိဳး
ၾကားရၿပီး ခဏအၾကာမွာ နာက်င္စြာေအာ္ၿငီးသံ
ႏွင့္အတူ အမ်ိဳးသမီးအသံ တိတ္ဆိတ္သြားေတာ့သည္။
   ခဏအၾကာအခန္းတံခါးဖြင့္သံႏွင့္အတူ အမ်ိဳး
သားမွ သား ဟုေခၚကာ မလာရန္ တားေနသည္။အခန္းအတြင္းမွ ထြက္လာသူ
မွာ ကေလးတစ္ဦးျဖစ္ဟန္တူသည္ ငိုသံမ်ားႏွင့္
အတူ ..အေမ..  ဟုေခၚကာေျပးလာသံႏွင့္အတူ
တခုခုႏွင့္ ပစ္ေပါက္လိုက္ဟန္ႏွင့္ က်မ္းျပင္ေပၚ
သို ..ဘုန္း...ဟုဆိုေသာအသံႏွင့္အတူ ေနာက္ဆက္တြဲ ကေလးငိုသံလည္း မၾကားရ
ေတာ့ေပ။
   ခဏအၾကာမွာ အမ်ိဳးသားအသံထြက္လာၿပီး
လူတစ္ဦးကို က်ိန္ဆဲသံမ်ားႏွင့္အတူ တိုက္ခိုက္
သံမ်ားၾကားရၿပီး ထို အမ်ိဳးသားအသံ နာက်င္
စြာ ေအာ္ၿငီးသံႏွင့္အတူ က်မ္းျပင္ေပၚသို႔ လဲၾကသြားဟန္႐ွိသည္။
   ခဏအၾကာအသံမ်ားတိတ္ဆိတ္ေနၿပီး ေနာက္ဆံုး "ဒီေကာင္ကိစၥတံုးသြားၿပီလား"
  "ဟူတ္ကဲ့ဆရာ"
ဆရာဆိုသူက ေမးျမန္းေနသံတည့္ ႏွစ္ဦးေျဖၾကားသံမ်ားႏွင့္အတူ အသံဖိုင္ ရပ္တန္႔သြားခဲ့သည္ ။
   ထြဋ္ေခါင္ ဘာကိုမွ နားမလည္ႏိုင္ေသး ေတြး
ေတာေနရင္း ...

   "ကဲ ကိုမ်ိဳးေအာင္ က်ဳပ္သြားစရာကိစၥတခု႐ွိ
လို႔ ဒီည ခင္ဗ်ားတေယာက္တည္း အိပ္ေနခဲ့ေတာ့ဗ်ာ"

   " ဘယ္လိုျဖစ္တာလဲဗ်"
" ခုပဲ႐ုတ္္ခ်ည္း"

  ထြဋ္ေခါင္ျပန္မေျဖ ကုဒ္အက်ၤ ီကို ၀တ္ၿပီး
ထြက္သြားေလေတာ့သည္။
ကိုမ်ိဳးေအာင္လည္း ဘာမ်ွနားမလည္ႏိူင္ေတာ့ပဲ
က်န္ခဲ့ရေတာ့သည္။
   အခ်ိန္ကား ည၁၂နာရီေက်ာ္ေနၿပီျဖစ္သည္။
ႏွင္းမံွဳမ်ား တဖြဲဖြဲၾကေနခ်ိန္ ညသည္ လိုသည္
ထက္ပင္ ပို၍ အေမွာင္ၾကေနသည္ထင္ရသည္။
ၿမိဳ႕ထဲက တိုက္အိမ္တစ္လံုးဆီ တေရြ႔ေရြ႔ ေလ်ွာက္လာေသာလူတစ္ဦးမွာ မိုးေမွာင္ၾကေန
သည့္ ခ်မ္းေအးလွတဲ့ ရာသီဥတုကို အံ့တုကာ
တာ၀န္ႏွင့္ ၀တၱရား ကိုအထူးေလးစားသိတက္
ေသာ အိုင္ပီထြဋ္ေခါင္ ပင္ျဖစ္ေပသည္။
  ဘာအတြက္ ဒီလိုႏွင္းတဖြဲဖြဲႏွင့္ မိုးေမွာင္ၾက
ေနသည့္အခ်ိန္ ထိုတိုက္အိမ္ႀကီးဆီ သြားေန
သည္မသိ။ ထိုတိုက္အိမ္ႀကီးမွာ ဒီေန႔ ေန႔ခင္း
အခ်ိန္ကပဲ အိမ္႐ွင္မိသားစု သံုးဦးစလံုး လူမသမာတစုက သံုးေလာင္းၿပိဳင္ သတ္ျဖတ္ျခင္းခံခဲ့ရသည္ မဟုတ္လား...
   ေတာ္ရံုလူဆို လာဖို႔မေျပာႏွင့္ အစိမ္းေသ
ျဖစ္ပြားထားသည္ကိုၾကားရသည္ပင္ ေၾကာက္
ေနမိမွာအမွန္ပင္။
   ထြဋ္ေခါင္အတြက္ ေၾကာက္စိတ္၀င္ေနရန္
အခ်ိန္မအား တာ၀န္ဆိုတဲ့အသိစိတ္က ဦးေဆာင္ေနေလေတာ့ တိုက္အိမ္ အ၀င္ေပါက္ တံခါးမႀကီးဆီ တေရြ႕ေရြ႕ ေလွ်ာက္လာရင္း
... ကြၽီ ....ကြၽီ ...
   တံခါးေပါက္ႏွစ္ခုမွာ သူ႔အလိုေလ်ွာက္ ေဘးတဖက္တခ်ပ္ဆီ ပြင့္သြားေလသည္ ။
   ထြဋ္ေခါင္စိတ္ထဲမွာေတာ့ ေခါတ္မွီတဲ့ နည္းပညာႏွင့္ စူပါမားကပ္မ်ားမွာတပ္ဆင္ထားသလို cctv
ႏွင့္ခ်ိတ္ဆက္ၿပီး သူ႔အလိုေလ်ွာက္ တံခါးဖြင့္ ေပးစရာမလိုပဲ ၀င္ထြက္ႏိူင္သည္လည္း႐ွိေလ
သည္။ ယခုလည္း ဒီတံခါးေတြက ထိုသို႔ျဖစ္
ႏိူင္သည္ဟု ေတြးေနမိသည္။
   ထြဋ္ေခါင္ အေတးြလြန္သြားသည္ထင္သည္။
မည္သူက လူေနအိမ္မွာ ဒီလို ၀င္ခ်င္တိုင္း၀င္
ထြက္ခ်င္တိုင္းထြက္ သူ႔အလိုေလွ်ာက္ပြင့္ေစ
တတ္ေသာ နည္းပညာသံုးမည္နည္း ။
  ထြဋ္ေခါင္ သူ႔စိတ္ကို တျခားမလြင့္ေမ်ာေစရန္ ၾကံဖန္ၿပီး စိတ္ေျဖစရာေတြးေတာေနသည္ပင္
ျဖစ္ေပလိမ့္မည္။
   သူထင္သည့္အတိုင္းပင္ ပြင့္ေနေသာတံခါး
ေပါက္အတြင္း ၀င္ေရာက္လိုက္သည္ႏွင့္ ...
  ... ကြၽီ...ဆိုေသာအသံႏွင့္အတူ ျပန္ပိတ္သြား
ေလသည္။
   ထြဋ္ေခါင္ကေတာ့ ေက်နပ္ေနမိသည္ သူထင္သည့္အတိုင္းပင္။
   အိမ္ႀကီးတခုလံုး ေမွာင္မဲေနသည္ ဘာကိုမွ် သဲသဲကြဲကြဲမျမင္ရေပ။
   ထြဋ္ေခါင္ အသင့္ပါလာသည့္ ဓာတ္မီးအေသး
ေလးတစ္ခုကိုအသံုးျပဳၿပီး ဧည့္ခန္းေန႐ာထိုင္ခံုေပၚ ၀င္ေရာက္ထိုင္လိုက္
သည္ ။ ေမွာင္မဲေနသည့္ အထဲ ညီွစို႔စို႔ေသြးနံ႔
ေတြက ယခုထိ မေပ်ာက္ေသး ...
   ထိုသို႔ႏွင့္ ထိုင္ခံုေပၚေနရာတက်ထိုင္ၿပီး
ေန႔ခင္းက မွဳ႕ခင္းကရခဲ့တဲ့ သဲလြန္စ မိုက္ခ႐ိုအက္စ္ဒီကဒ္ကို စမတ္ဖုန္းအတြင္း
ထည့္ကာ ေစာေစာက နားေထာင္ခဲ့သည္..
အသံဖိုင္ကို ဒုတိယအႀကိမ္ ျပန္လည္နားေထာင္
လိုက္သည္။
   သူထင္ထားသလို အသံက ခ်က္ခ်င္းမလာ...
တီးလံုးသံစဥ္တခု နားထဲတိုး၀င္လာသည္။
ထိုတီးလံုးသံစဥ္မွာ ထြဋ္ေခါင္စိတ္ကို စြဲေဆာင္
လြန္းလွသည္။
   ထြဋ္ေခါင္ ထိုသံဇဥ္အတြင္းမွာ နစ္ေမ်ာသြား
ရင္း အိပ္မက္တခုလိုအေၾကာင္းအရာတစ္ခုကို
မ်က္၀ါးထင္ထင္ျမင္လိုက္ရသည္။

   ...ေဒါက္...ေဒါက္...ေဒါက္...

အျပင္က တံခါးေခါက္သံ႐ုတ္တရက္ ထြက္ေပၚ
လာၿပီး ထြဋ္ေခါင္ ထိုင္ရာမွထရန္ျပင္လိုက္သည္
သို႔ေသာ္ ထူးဆန္းေနသည္ဘယ္လိုမွ ထ၍မရ။
  သို႔ေသာ္ ထြဋ္ေခါင္မထင္မွတ္ထားသည့္
့္ျမင္ကြင္းတခုျမင္ေတြလိုက္ရသည္။
   အိမ္အတြင္းမွ လူတစ္ဦးထြက္လာၿပီးတံခါး
ေပါက္ဆီ ေလွ်ာက္လွမ္းသြားေလသည္။
ထိုသူမွာ ေန႔ခင္းက မွဳ႕ခင္းမွာေသဆံုးသြားေသာ
ဦးထြန္းေမာင္ဆိုသူျဖစ္ေနသည္။
   ထြဋ္ေခါင္အေတြးထဲ ေ၀ခြဲမရျဖစ္ေနမိသည္။
အမွန္တကယ္ ဦးထြန္းေမာင္က ေသဆံုးသြား
ၿပီမဟုတ္လား....
  
   ဦးထြန္းေမာင္ တံခါးေပါက္ကို ဖြင့္ၿပီး အျပင္က
တံခါးေခါက္သူကို ေမးျမန္းလိုက္သည္။

   "ဘာကိစၥ႐ွိလို႔လဲဗ်"
... အြန္႔ ... အားးးး......

  ဦးထြန္းေမာင္ ထင္မွတ္မထားသည့္အေျခေနတခုပင္...
တံခါး ကိုဖြင့္သည္ဆိုရံုေလး ဖြင့္ေပးေပမယ့္
သန္မာတဲ့ ေျခအစံုက သူ႔ရင္၀ဆီ ထိုးကန္လိုက္
သည္။
  ဦးထြန္းေမာင္ ခႏၶာကိုယ္​ မွာအတားအဆီးမ႐ွိ
ၾကမ္းျပင္ေပၚဆီ လဲၾကသြားေလသည္။

   "ဘယ္လိုလုပ္လိုက္တာလဲ ဗ်ာ"

" ဟားးးး ဟားးးး ဟားးးး"
  "ထြန္းေမာင္ ထြန္းေမာင္"
   "မင္း ငါ့ကို ဘယ္သူဆိုတာအရင္ၾကည့္
ပါအံုး"

  "ဟင္ ကိုစိုင္းခြန္"

   ကိုစိုင္းခြန္ဆိုေသာ နာမည္ကို ၾကားလိုက္သည္ႏွင့္ ထြဋ္ေခါင္ စိတ္မ်ားမယံုႏိူင္
ေအာင္ပင္ျဖစ္သြားသည္။ ထိုနာမည္မွာ လြန္ခဲ့တဲ့၇ႏွစ္က ကြဲကြာခဲ့ရတဲ့ ထြဋ္ေခါင္အေဖ
ျဖစ္ေနလို႔ပင္။
   သို႔ႏွင့္ ထြဋ္ေခါင္ ၾကံဳေတြ႔ေနရတဲ့ အိပ္မက္ဆိုး
ႀကီးထဲက လြတ္ေျမာက္ခ်င္ေနမိသည္။
  အသိစိတ္ရဲ႕ လွံဳ႕ေဆာ္မွဳႏွင့္ ထိုအျဖစ္အပ်က္
ႀကီးကို ႐ုမ္းထြက္ခ်င္ေသာ္လည္း မသိစိတ္ရဲ႕
စိုးမိုးမွဳ႕ေၾကာင့္ မ႐ုမ္းထြက္ႏိူင္ပဲ အိပ္မက္ဆိုး
ႀကီးကို မ်က္​၀ါးထင္​ထင္​ ျမင္ေတြ႔ေနရေပသည္။
   ကိုစိုင္းခြန္ဆိုသူ၏ တပည့္ႏွစ္ဦးက လဲၾကေနတဲ့ ဦးထြန္းေမာင္ကို ေကာက္ယူမ
လိုက္ၿပီး လက္ျပန္ခ်ဳပ္ထားလိုက္သည္။
ဦးစိုင္းခြန္မွ ဦးထြန္းေမာင္အား ...

    "မင္းလြန္ခဲ့တဲ့ သံုးရက္က လုပ္ရက္က
ငါ့တို႔ဂိုဏ္းတခုလံုးကို ထိခိုက္ေစတယ္ဆိုတာ
မင္း စဥ္းစားမိရဲ႕လား"

   "က်ဳပ္ဘာလုပ္လို႔လဲ ကိုစိုင္းခြန္"

"ဟားးးး ဟားးးး ဟားးးး"
"ေအးငါလည္း မင္းဘာလုပ္ခဲ့လဲဆိုတာေမး
ဖို႔ေရာက္လာတာပဲ"
     " ဗ်ာ"
" ကိုစိုင္းခြန္ က်ဳပ္ကိုခြင့္လြတ္ပါဗ်ာ"

  ဦးထြန္းေမာင္ သိေနႏွင့္ၿပီ
ဦးစိုင္းခြန္ စကားကအေရးပါေနမွန္းသိေနႏွင့္သည္။
   ဒီလိုေျပာလာလွ်င္ တခုခုကို ျပဳလုပ္ေတာ့မည္
ဆိုတာ ...
  
✏ ✏ ✏ ✏ ✏ ✏ ဆက္ရန္✏ ✏ ✏

#Part_3

{ေျခာက္ျခားဖြယ္ပရေလာကဇာတ္လမ္းမ်ားစုစည္းမွဳ႕}

_ခြန္ဆက္ပိုင္       
မိုးမင္းစံ တျဖစ္လဲေရးသားသည္။

Post a Comment